Portautomatik

Jeg har en industriport jeg skal have sat en port automatik på.

Den skal være med to fjernbetjerninger og kodetastetur udvendig.

Porten er 3m bred og 2,6m høj.

porten skal bruge 4-6 gange om dagen. Da det er ind til garage/fyrum/cykelskur.

Hvad mærker og model er bedste. skal jeg købe nyt eller kan det beder svare sig at købe brugt kvalitet mærker, evt mærker med mulihed for reservedele.

 

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Jeg har min hest jeg har min ! Nåeh nej den er blevet væk, hvad for en skal jeg mon købe,  lasso altså

Det er svært nogen vil have Crawford nogen vil have Nassau andre vil noget tredje. Men i bund og grund er det jo altid et spørgsmål om tillid til ham eller hende der sælger det til dig. Så find en du har tillid til kan løse opgaven. Jeg har personligt ikke selv gået efter noget specielt mærke da jeg valgte porte hjem til mig. Men valgte en leverandør som jeg har tillid til i stedet for.

Hjemmelavet er ikke nødvendigvis et kvalitetsstempel.

Jeg har kigget på denne.

Er det noget skrammel.
http://www.bango.dk/portautomatik-800n145-m2-750041.aspx
Ja den egner sig ikke til en industriport men derimod en af de der blik garage porte. Havde lige overset du kun skulle have automatikken. Jeg har en model der hedder Liftmaster og den fungerer rigitg godt der er endda klemsikring på og det er til at forstå det der står i manualen og de kører bare. Det er dog ikke den model til garageporte jeg men en der trækker på fjederakslen og det er også sådan en du skal have fingerene i til din port.

Hjemmelavet er ikke nødvendigvis et kvalitetsstempel.

Skrevet af Fiahgt på 16-09-2014 05:39
Ja den egner sig ikke til en industriport men derimod en af de der blik garage porte. Havde lige overset du kun skulle have automatikken. Jeg har en model der hedder Liftmaster og den fungerer rigitg godt der er endda klemsikring på og det er til at forstå det der står i manualen og de kører bare. Det er dog ikke den model til garageporte jeg men en der trækker på fjederakslen og det er også sådan en du skal have fingerene i til din port.

 

Jeg jeg kan komme til at se at jeg er kommet til at linke til den forkerte.

Men disse modeler kan bruge til begge slags. har set dem været monteret på ledhejseport. men jo jeg skal have en til akslen

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis