Vandskuring af maskinsten - Skalflex Multi-rep 2080 vs. Weber 280

Skal have vandskuret vores hus fra 1972 som er bygget i røde maskinsten.

Har fundet en del omkring egnet mørtler og syntes ummidelbart at have fundet meget positivt om webers 280 hæftemørtel. Stødte så også på et produkt fra skalflex som hedder multi-rep 2080 hvilket også lyder fornuftigt ifølge deres egen info ihvertfald.

Findes der nogen herinde som evt. Har erfaringer med begge produkter, eller blot et enkelt af dem?

 

 

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg b ruger selv den hedder Dura 710 men det er bare fordi den er billigst nede på trælasten

Hjemmelavet er ikke nødvendigvis et kvalitetsstempel.

Har du gjort dig alle overvejelserne, inden du går i gang?
Når først du har smurt dit murværk ind i det stads, så er er ingen vej tilbage - og du er dømt til vedligehold i resten af husets levetid.
Er der nogen speciel årsag til at du vil filtse huset?
Har personligt brugt weber 280 på mine gule maskinsten. Det har fungeret upåklageligt i knap 5 år.
Det er desuden efter min vurdering nemt at arbejde med.
Har overvejet nøje om det er det rigtige valg, og det er vi kommet frem til at det er.

Hvor fin er den weber i strukturen? Du skulle vel ikke tilfældigvis have et billede liggende af en færdig væg?
Bruger Weber multi 280 til netpuds med Skaltherm S2000 som slut produkt. Ingen problemer i det. Nemmere og billigere at arbejde med end Skaltherm grundpuds
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis