Tildækning af ventilationskanal - gode ideér søges?

Hej kloge hoveder :-)

Er der nogen der har nogle gode ideer til hvordan jeg effektivt og pænt kan afdække ventilations kanalen på mit wc, så det er pænt og stadig funktionelt?

Har vedhæftet et billede af den løsning jeg valgte i køkkenet. Havde håbet at jeg kunne gøre det samme, men der findes ingen "riste" i den størrelse....
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Tjaa det er jo lidt et spørgsmål om temperament...
Hvis du skal have en rist, så kanalen stadig kan bruges, ville jeg lave den selv:
En plade af x-finer skåret i den rigtige størrelse, hvor du enten borer en masse huller i, eller fræser riller, eller skærer et stort hul og så sætter noget voliere net i.
Det kan så males i en ønsket farve.

Hvis kanalen skal lukkes, ville jeg måske bruge en stump gasbeton (da det er nemt at skære/file til) i hullet, og så spartle det efterfølgende.      

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Hvis det ikke er så meget der mangler kan du jo spartle det lidt til så det passer til risten og så monterer den? Der kan sikkert laves noget, enten med lidt mørtel, spartel eller lidt lister og byggeskum
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også