Køkken låger Ikea eller Invita og maling?

Hej Alle,

Jeg vil gerne købe nyt køkken og synes ikea's køkken virker meget god kvalitets mæssigt, men har brug for et højskab på 50cm som de ikke laver! Er der nogen som har nogen forslag til en løsning? Højskab skal indhold en masse af skuffer! Kan et 60cm skab skæres ned???

Jeg vil også gerne høre hvis nogen har erfaring med professionel sprøjtemaling af køkken låger? Helst på Sjælland!

Vil gerne har lavet en sokkel til et ikea køkken, og nogen store endeplader til en køkkenø som matcher ikea's låge fave.

Eller skal jeg ud og betale 3 gang mere i Invita?

Håber i kan hjælpe!

På forhånd tak!
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ja, du kan godt skære et 60 cm skab ned til 50. I højskabe er der normalt nogle faste hylder for at stabilisere - vær sikker på at lave en god befæstigelse af dem. ( som inden du skærer dem smallere ). Låger,hylder og skuffer skal du så naturligvis have i 50cm bredde ;-) ( hylderne kan du selv skære ned, hvis de følger med )

Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

Tak Mads... Men grunden til jeg valgte Ikea er fordi jeg ikke har budgettet for en håndlavet køkken...


Er det nogen sted i Denmark/ Sverige eller Tuskland som lavet skabs dør til ikea Metod kokken?

Ligesom http://www.semihandmadedoors.com/ i USA?

På forhånd tak!
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis