Hej,
Vi er, som nævnt i et par tråde før, i fuld gang med den store renovering af stuen. Igår kom vi til spartlingsdelen af gipspladerne på væggen.
Vi har fået en til at hjælpe os, så vi var flere hænder om det og denne har så spartlet samlingerne, ovenpå det der "net-tape" (hvis' navn lige er forsvundet fra mig). Som sagt, så gjort, men uden hun har fået spartlet skruehullerne under tapen, hvilket nu resulterer i dumme, grimme huller. Hvordan pokker håndterer vi nu det ? Jeg håber på, at nogen derude sidder med en løsning, inden vi mister modet - da gipsvæggene skal males rå.
<img src="/Portals/0/activeforums_Attach/410_image.jpg" border="0" class="afimg" />