Opdateringen der forsvandt ud i det blå !

Jeg er ked af at skulle skrive det, men dine sidste opdateringer ser ud til at være forsvundet ud i det blå ! Jeg kan stadig ikke skifte linie ved at trykke på enter knappen og Smiles virker stadig væk ikke, jeg kan heller ikke indsætte billeder.   Så på-en igen unge mand :-)
40 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ja, jeg måtte desværre "rulle tilbage" pga. en irriterende fejl der opstod da jeg opdaterede. Det har ellers virket fint da jeg opdaterede test-serveren.

Jeg tror den er løst nu, men jeg må vente til der ikke er så mange folk på LDS.

Test gerne den nye opdaterede version på http://beta.lds.dk/Forum/aft/193270 og lad mig høre om det fungerer fint eller om der er sidste-øjebliks rettelser.

Mvh. AllanE
Jamen stakkels Jørgen dog, begge link virker da helt efter hensigten her.    

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Skrevet af AllanE på 01 sep 2014 13:18
Til Jørgens forsvar, så var der faktisk fejl i første link...jeg rettede det

Jo ja.    Det kunne jeg jo ikke læse mig til.  

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Måske jeg skulle købe mig en nyere pc, for jeg syntes ikke der er noget som helst der virker
Skrevet af Håndværkeren på 01 sep 2014 17:57
Måske jeg skulle købe mig en nyere pc, for jeg syntes ikke der er noget som helst der virker
Har du overvejet om det kunne være en fejl 40? Eller en MMI 

Hvilken browser bruger du??

fase
Skrevet af Håndværkeren på 01 sep 2014 17:57
Måske jeg skulle købe mig en nyere pc, for jeg syntes ikke der er noget som helst der virker
Du har sgi da lige fået ny "putter", enda med en W7 som du overhovedet ikke kunne undvære. Men husker måske helt galt ???  

Prøv lige og tømme din browsers cache inden ............ . 


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Altså - "Gå aldrig ned på udstyret" :-) Men lad dog være at købe W8..
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Der er yderligere 30 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis