Opdateringen der forsvandt ud i det blå !

Jeg er ked af at skulle skrive det, men dine sidste opdateringer ser ud til at være forsvundet ud i det blå ! Jeg kan stadig ikke skifte linie ved at trykke på enter knappen og Smiles virker stadig væk ikke, jeg kan heller ikke indsætte billeder.   Så på-en igen unge mand :-)
Jeg er ked af at skulle skrive det, men dine... Vis hele indlægget
40 svar
 Følg tråden
Der er 30 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

Har samme problem med højre musetaste i selve editoren.

Jeg kan markere tekst i tekstboksen Emne og anvende musetasten for kopiering. Musen kan også kopiere anden tekst fra siden f. eks 'Vedhæft andre filer end billeder' eller 'Send mig en email ved nye indlæg i denne tråd'

I selve tekstfeltet kan jeg ikke anvende højre musetaste, men Ctrl+C kopierer dog et markeret stykke tekst. Ligeledes kan jeg indsætte en tekst fra et andet program med CTRL+V men ikke med musen. Også CTRL+A ser ud til at virke.

Håber disse observationer kan hjælpe dig.

 

 

efry, det er driftsversionen af LDS jeg mener (opdaterede i nat). Som altid kan man aldrig teste fuldt ud, for der sker bare ting, når man går i drift med hundredevis/tusindvis af brugere i timen afhængigt af tidspunktet på døgnet.

Jeg jagter lige fejlen her (den er kritisk), så vender jeg tilbage med samlet status på opdateringen og udeståender. Højreklik er noteret, men jeg har ikke fundet en permanent løsning endnu. Indtil da kan man holde CTRL-knappen nede på tastaturet og samtidig højre-klikke. Så kommer højreklik-menuen.

Mvh. AllanE

Prøver her med IE8.

Log-on er forvirrende, da jeg, efter at have udfyldt felterne, får en meddelelse om, at jeg ikke har adgang til at se siden, men trods det kan du se, at jeg ikke desto mindre endog kan se indlæg og skrive nye.

I øvrigt er observationerne fra tidligere indlæg også gældende her.

Du har ikke problemer med at se forum og andre sider, vel?

Fejlen kan komme sjældne tilfælde ved login og har gjort det i årevis, men forsvinder så snart man klikker videre.

Mvh. AllanE

Samme observation med IE-11

Ellers har jeg ingen fejl fundet, men har heller ikke kørt ret meget på LDS i dag.

Jeg vil rapportere her hvis jeg finder noget.

 

Annonce
Skrevet af AllanE på 04-09-2014 09:02

Tak for tippet! Jeg havde fuldstændig glemt Overblik-siden. Den er nu fikset og kører som den skal.

Understreg-knappen er tilføjet. Det var en smutter.

Mht. "Refresh editor", så er det ikke "bare lige" at fjerne det, så jeg lagde den nederst i opgavelisten. Jeg synes det er en tåbelig funktion, for den forvirrer mere end den gavner. Men jeg skal nok nå til den og forhåbentlig få den væk.

Rom blev jo ikke bygget på en dag Allan.  Du har efterhånden hele seks dage mere at gøre med.  

Ja, Refresh Editor virker som om det er et lævn fra tiden før ruder knægt blev konge. 

 

 


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.

Når jeg klikker på Ubesvarede og ulæst er det godt nok noget spøjst noget der dukker op

Skrevet af Håndværkeren på 05-09-2014 10:30

Når jeg klikker på Ubesvarede og ulæst er det godt nok noget spøjst noget der dukker op

Nåååååå, det er vel bare et af mine indlæg der fanger dit ywe. 

 

 


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.

Nææh du slap med skrækken denne gang

Skrevet af Håndværkeren på 05-09-2014 17:44

Nææh du slap med skrækken denne gang

 

Pyh. 

 


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis