Anbefaling af produkter:

Jeg savner et forum, som er lav-hus relateret, hvor brugere af dette site kan anbefaler/fraråde produkter de har gode/dårlige erfaringer med.

Jeg har lige siddet og skrevet med på lidt om Træfix kontra Gori.

Ingen "amatører" ved hvad der er rigtig godt at behandle eks. træ med, som også er til at betale. Man har jo kun reklamer at gå ud fra og de taler sjældent sandt. Når det nye design er oppe kan man jo vise eks.
Se her hvordan dette produkt skalder af efter bare 3 år med et billede.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
det er en rigtig god ide,prøv om det kan lade sig gøre.

hilsen mureren

mvh.milton
Hej PeterR (og Milton)

Når det ny forum bliver startet op, har I alle muligheder for at vise netop før/efter billeder, men de bør da ligge i "Lav-Hus", for at lave en gruppe kun til dette ville dø ad sig selv.

Søger jeg noget om teak-olie, vil jeg bruge søge-funktionen i "Lav-Hus", og her vil jeg finde både billederne og teksten jeg har behov for.

Men tak for interessen, og vi ses snart i det nye forum.

PS: Nu skal I altså ikke tro, at det er et eller andet monster-forum, der helt tager pippet fra alle.

Det ligner det gamle LDS, men er forbedret på afgørende punkter, som vi har manglet hidtil, så det er ikke en åbenbaring, selv om jeg nok har talt som om det var det. Men de ting vi hidtil har manglet kommet altså nu, og det tror jeg vi alle har behov for. Det er noget nemmere at scanne en tegning ind så alle forstår hvad der menes, end at bruge 100 ord på at forklare noget, som bliver volapyk.

Mvh. Jørgen

Med venlig hilsen

Jørgen
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også