Agurketid

Hej smile

Skal vi lave en lille konkurrence om hvem der kan finde den mest latterlige agurketid-artikel?

Denne kan nok deltage i konkurrencen: http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=210728

"Vrede over topløs nabo

En 75-årig kvinde har sat sindene i kog hos naboerne i den kinesiske by Dongguan, fordi hun laver mad topløs på balkonen.

Naboerne har klaget til de lokale myndigheder over kvinden, der insisterer på at kokkerere foran dem -selv i frostvejr.

Den 75-årige enke virker pæn og intelligent i alle andre henseender -undtagen lige når hun ublufærdigt affører sig sin top på balkonen, når det bliver madtid.

Da et naboudvalg forsøgte at overbevise kvinden om fornuften i at bære tøj på balkonen, blev de fortalt, at det 'ikke var deres problem', hvordan hun klædte sig derhjemme.

Den ældre kvinde forklarer sin trang til at være topløs ved at citere en gammel kineser:

- Kvinder over 40 er ligesom mænd."

Så så ved man at det er agurketid..

Mvh
ThomasB
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej smile

Endnu en agurke-perle fra EB - ekstrabladet.dk

"Drømmer om eks-konen

- Det er, som om han stadig er besat af den tidligere kone, fortæller den frustrerede hustru


Af terp - 7:50 - 25. jul. 2003


En rumænsk kvinde har bedt om skilsmisse, fordi hendes mand bliver ved med at nævne ekskonens navn, når han taler i søvne.

Kvinden fra byen Focsani fortæller, at hun ikke kan leve med det, nu da det er tre måneder siden, de blev gift.

- Det er, som om han stadig er besat af den tidligere kone, som han også har et barn med, fortæller den frustrerede hustru.

- Jeg spurgte min mand, om ikke han ville opsøge en psykolog, men han sagde, at det var mig, der var skør. Så hvordan skal jeg kunne leve med en mand, der sover ved siden af mig, men dyrker sex med den anden, når han drømmer, kommer det resignerende fra den sandsynligvis kommende ekskone."
http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=212424

Mvh
ThomasB
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis