Idé til nyt emne

Jeg tror mange dyreejere ville have glæde af en "dyregruppe".

Ikke at det på nogen måde skulle erstatte et besøg hos dyrlægen, men gode råd, små almideligheder og dejlige oplevelser.

(Til administratoren af denne side smile)

Jeg ved at jeg som uddannet veterinærsygeplejerske kan give gode råd om almideligt forekommende ting og eftersom jeg kan få hjælp af div. håndværkere og "gør-det-selv-folk" deler jeg gerne min viden på dette område!

Blot en idé

Sommeren er over os!

badusen

------------------
smilet fra en samojed gør hver dag til noget særligt

Smilet fra en Samojed gør hver dag til noget særligt
12 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Flot tilbud´og tak for det.

Se mit svar på dit første indlæg.

Mvh. Jørgen

Med venlig hilsen

Jørgen
Ja selvfølgelig blander ham Njord sig igen !!

Men kigger vi på antallet af indlæg i de forskellige grupper er der enkelte der kun har få indlæg..

Kan vi udvide/omdøbe "motorcykel" til "2 hjulere" for at inddrage cykler ( pedal modellerne ), knallert, scooter 45 og motorcyklerne i denne gruppe. Eller måske rettere at signalere indholet lidt bredere ?

På samme måde kunne vi måske udvide " hobby" til "hobby og dyr" eller "hobby og kæledyr" for igen at ramme lidt bredere ??

Bare en ide !

Som jeg naturligvis gerne hører andres mening om.

For når vi har en "dyre ekspert" må vi jo holde fast og bruge ekspertisen.

Venligst Njord wink En glad amatør wink

MVH Njord
Hej Njord og andre.

Det er netop vores overvejelser, for døde grupper er nærmest negative for siden, og bortset fra min dagbog i helbred, som kun er til for min skyld, så er de andre altid til overvejelse.

Jeg har advaret før, når nogen nævnte en gruppe for ikke bare cykler men en speciel-cykel - det kan ikke lade sig gøre.

Mad synes jeg godt kan køre som den er, for selvom der ikke er mange indlæg, så ligger den som en inspirator, hvis man lige pludseligt skal søge en opskrift, og der er da et par stykker på den side, der meget hurtigt melder tilbage (f.eks. cirkelinedk
- tak Cirkeline), men nogen meget brugt side er det ikke, og der findes altså også så mange andre gode sider, der har taget netop dette punkt op som deres speciale, men husk.... opskrifter og gode råd forgår ikke, så lad den være i fred.

Motorcykler var min egen interesse, men den kører slet ikke, og jeg gør jo heller ikke nogen reklame for den, så der er vel ikke så meget at sige til det.

Enten gør jeg den meget synligt på nettet, eller også bliver den nedlagt.

Jeg prøver lige det første inden der sker mere.

Hobby mener jeg vi skal bibeholde, for selv om der ikke er den store interesse, kan vi allesammen lige komme af med et spørgsmål, der ikke rammer de andre grupper, og jeg læser da i hvertfald den selv som den næstførste (efter Hækken, som jeg elsker).

Men lad mig høre hvad I mener, vi har godt nok talt om det før, men det skader ikke at sludre om det en ekstra gang, og de fleste af os har jo ferie og tid nok.

Mvh. Jørgen

Med venlig hilsen

Jørgen
Jørgen - ingen tvivl - "Hækken" er det bedste!!! (Kanon initiativ på en side som denne!)

Jeg vil bare gerne kunne hjælpe folk, der har et hurtigt - ikke akut - spørgsmål omkring deres hund/kat (er ikke så stærk i andre dyr , men hjælper gerne, hvor jeg kan!).

smile badusen

Smilet fra en Samojed gør hver dag til noget særligt
Og jeg sætter stor pris på sådan et initiativ smittet med lyst og iver, men kunne vi ikke bare i en overgangsordning forsøge at bruge "Over-Hækken", og så se hvor meget respons der er på det.

Mvh. Jørgen

PS: Det ville lyde dårligt at give en ny gruppe titlen: "Lav-Dyr" smile

Med venlig hilsen

Jørgen
Annonce
Et suplement til grupperne kunne være at der til alle "lav XXX" var en tilhørende link side..
Personligt bruger jeg disse sider en del og er fri for at have dem liggen på min egen pc'er og da jeg desuden er på diverse forskellige sider så kan jeg jo altid finde "mine" links..
Men om der er andre der bruger disse sider ved jeg ikke..

Personligt tror jeg det bedste er at holde snot for sig og skæg for sig..

Altså forsåge at holde det mest seriøse over "stregen" ! Og det sjove under !

Så måske kan disse suplerende emner lægges ind hvor de passer bedst.. I princippet kan vi jo lægge alt ind under "lav hobby" da det jo er vores egen hobby der må være den afgrænsende parameter.. Og hvis ens hobby er dyr ja så er det jo lige her er det biler er det jo også lige her..

Venligts Njord wink En glad kommentator wink

MVH Njord
Hej smile

Jeg synes ikke at man skal oprette for mange grupper.

Jeg synes hellere at man skal have få grupper, og så en enkelt gruppe hvor alle emner uden for kategori kan diskuteres. Jeg ved godt at "over hækken" var ment til det, men den bliver mest brugt til fjas.

Her er mit forslag til en ny gruppeoversigt:

Lav-Hus
Lav-Have
Lav-Transportmidler (bil, cykel, motorcykel, knallert)
Lav-Båd
Lav-Hobby
Lav-Diverse (mad, dyr osv)
Over hækken (skal ikke hedde "lav-" foran biggrin)
---- ---- ----
Køb/salg/byttes
Link-hus (skulle egentlig fjernes eller slåes sammen)
Link-båd (skulle egentlig fjernes eller slåes sammen)
Helbred
Om LDS

Grupper der ikke bruges så ofte, kan lige så godt slåes sammen, da man ikke gider kigge i en gruppe, som der aldrig er indlæg i.

Mvh
ThomasB
Den der med XXX er nok ikke så heldig (prøv at søg på indernettet med "xxx").

MVH Per

Med venlig hilsen
Per M. Friis

Jørgen:

Jeg syntes du skal beholde Biker-siden. Den kan godt nok virke lidt død men det kan jo skyldes at emnet er sæsonbetonet.

Lad bikerne få en chance for at opdage siden.

VIDEN ER VEJEN TIL VISDOM.

Jeg kan kun tilslutte mig Badusen´s forslag om en dyre gruppe - jeg har faktisk snust lidt rundt på LDS for at finde noget om dyr, bare ting som gode råd eller hvis jeg kunne måske kunne hjælpe.
Og nu ER jeg nød til at spørge:
Hvad er en samojed ??? confused
Der er yderligere 2 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis