Vindueslysninger

Jeg har sat nye vinduer i hele huset og skal nu bruge nogle vindueslysninger. Er der nogen som kender et godt firma som kan lave sådanne nogle ?
Der må gerne være karme med til.

[Dette indlæg er blevet ændret i forhold til det oprindelige, af Imef16 (den 08-04-2002).]
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej.
Ja Nordjysk møbelfabrik på Tagholmen i Lindholm.
Spørg efter Henriksen.

------------------
Poul Erik

PE

Hvis du kan finde ud af at sætte nye vinduer i kan du sikkert også find ud af at lave en liste med mål på MDF plader, som eks BAUHAUS saver til dig på mål. 12 eller 16 millimeter er at foretrække. Husk lim i samlingerne på rammen.
Til gerring af lysningen kan jeg anbefale en elektrisk gerrings sav. Det du sparer på snedkeren kan du jo bruge til en sådan, der koster ca. 500 kr. (min er en güde som da har holdt udemærket til prisen).

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
Arbejder på parogpsykoterapi.dk ​

Tak for hjælpen. Jeg giver lige MDF-pladerne et forsøg :-)
Hvad mener du med gerring??

Jeg ville lave 2 sidestykker, og skrue dem ind i siden på muråbningen, med nogle afstandsklodser. Derefter ville jeg lave toppen, og lægge ovenpå de 2 sidestykker..lime, fuge, tørre, slibe og male...Vindueskarmen ville jeg lave i lamineret spånplade.

Mvh
ThomasB
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også