Sygeforsikring for dyr?

Nå, her er ikke en dyregruppe, så jeg spørger her.
Er der nogen der ved noget om sygeforsikring for dyr?
Hvad findes der?
Kan det betale sig, eller er den for dyr?
(undskyld)

Katteejer

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Nå, her er ikke en dyregruppe, så jeg spørger her.... Vis hele indlægget
14 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg venter stadig på et sagligt indlæg fra dyrlæge Kaj Knudsen (ham fra radioen).

MVH Per

Med venlig hilsen
Per M. Friis

Måske skulle du lige sende Kaj en mail for at være sikker på at han får givet dig det svar du efterlyser ??

Nok er vi mange der ser siden jævnligt men det er vist ikke et krav at man følger siden dagligt for diverse brevkasseredaktører ....

Venligst Njord smile

MVH Njord
Helt ærligt Njord.

Selv de med mindst dannelse, kan da i hvertfald huske de indlæg de dagligt læser og skriver på LDS.

Ville du ikke føle dig upåklædt, hvis du ikke lige blev opdateret på LDS inden du snakkede med dine venner og familie eller når du gik til fest? Alt andet ville da være ekstremt pinligt, f.eks. når borddamen naturligt lod konversationen falde på de indlæg der har været på siden den dag - eller gutterne diskuterer indlæg, som man ikke har læst. Det vil få enhver til at falde udenfor biggrin

Mvh. JørgenE


Mvh. JørgenE
Som veterinærsygeplejerske kan jeg anbefale en sygeforsikring til din hund/kat.

Det er frygteligt at stå i en situation, hvor man er nødt til at lade sit dyr aflive, fordi man ikke har penge til den fornødne behandling.

En typisk forsikring koster omkring 1000-1500 kr om året og de penge er givet godt ud, hvis man pludselig står med en syg eller tilskadekommet hund/kat.

I min dagligdag på en dyreklinik ser jeg jævnligt ejere, der priser sig lykkelige over at kunne sige "gør hvad der skal til" uden at skulle frygte regningen.

Venlig hilsen

badusen

Smilet fra en Samojed gør hver dag til noget særligt
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis