Tråden er låst

Fugefræser fra OSM



Næsten ny fugefræser sælges 400-kr



9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Flot billede, er det runde tårn der i bag grunden :-0
Vil gerne slette mit indlæg men det kan ikke lade sig gøre eller er det mig der ikke kan finde ud af det
Hvorfor dog det, endelig en vi kan drille med lidt godmodigt drilleri :-)                                          Det er kun Administrator der kan slette og så længe du ikke laver noget grimt så får den lov at stå.        Og til den anden Jørgen, var ikke klar over at de havde flyttet eifeil tårnet
Det er bare ok men jeg kan ikke se rundetårn eller Eifeltårnet i mit indlæg men kan heller ikke se det billede jeg har indsat af min super fugefræser den er godt nok god, og hvis der er nogen der skal have lavet ny fuger i deres hus kan jeg varmt anbefale denne
God weekend til alle
Hilsen Bjarne
Annonce
Det er jo det det handler om, at du troede du havde lagt et billede ind. Der har været en tråd lignende din hvor der blev drillet i næsten en hel uge af alle dem der skriver mest her på LDS, det var godt nok langt ude før det gik og for spørgeren at her var noget rivende galt.

Tryk evt. selv på anmeld i dit eget indlæg og bed Admin om at slette indlægget.

Hvorfor skulle han dog det, han kan godt tåle lidt drilleri

Nu kan man jo godt vælge at hjælpe folk, fremfor at drille - og da det er en gammel og sandsynligvis uaktuel annonce er det vist lidt sent at fortsætte med at drille.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis