Sikring går og pære blinker

Hej allesammen 

Jeg håber meget I kan hjælpe mig med følgende problem. Jeg har netop forsøgt at tilslutte en lampe til et udtag i loftet. Der er tale om en sort stofledning og porcelænsfatning. Problemet er dog at pæren når den er sat i fatningen blinker, og der er også gået en sikring, hvilket jeg forventer skyldes dette.

Jeg er derfor i tvivl om, hvad problemet er. Jeg har vedhæftet et billede, der viser min tilslutning. Jeg har tilsluttet den brune ledning til den sorte i udtaget, og den blå ledning til den blå. Håber meget I kan hjælpe. 

Vh Flemming

Hej allesammen  Jeg håber meget I kan hjælpe... Vis hele indlægget
16 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af EISOE på 29 aug 2014 17:41
Alt forladt
For en gangs skyld må jeg give "håndværkeren" ret, jeg har også læst et som  om der sad en lyddæmper på ledningen. Jeg går ud fra at det skyldes en tyrkfejl fra flemminghansens side. Det skyldes ofte, at bogstaverne ikke sidder der, hvor man regner med, at de sidder på tastaturet.

fase
Ja  s og d tasten er naboer , så det er en god ide at læse korrektur på sit indlæg før man dender set.........

elektriker fra jævnstrømmens tid
@Fabrin:
Hedder det ikke en tyrkfjel?

Crh.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

Jeg satte også engang en lysdæmper på riflen, og jeg kunne dælme ikke se hvor jeg ramte?!? :-D

\Morten

"I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve!"

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også