Vi skal inden længe have ordnet lidt på badeværelset, jeg har fået en vvs'er til at komme og etablere nyt vand i væggen i skabet under vasken og i badet eftersom vi kun har et blandingsbatteri på væggen til begge dele nu og det sidder meget lavt, hvilket gør at vasken er meget lav.
Jeg går ud fra der ryger er par af de gamle fliser og der kommer til at være huller i når nu blandingsbatteriet bliver fjernet så derfor går jeg med tanken om at pille de gamle og grimme fliser ned og sætte nye op, samtidig har vi badekar som jeg overvejer at fjerne da det fylder meget på et lille badeværelse, MEN hvordan er det med afløb herunder, er det noget man blot kan sætte en rist på når karet er fjernet og så montere fliser på gulvet?
Er selvfølgelig klar over der skal være hældning og at der skal vådrumssikres, min plan er at gøre det i hele rummet da vi ikke har vindue men blot en blæser i loftet.
Jeg overvejer ligeledes kun at montere fliser på gulv og i badezonen og ellers bare lave hvide vægge i resten af rummet, er det en okay løsning?