Hvad skal Det leth hedde nu

"Det ThomasB'" eller
"Det Orla'"
eller hvad med "Det JørgenE".

Nej det klinger sku ikke så godt.

Ja mig bliver det i hvert fald ikke, jeg er sku for grim.

Er der forresten nogen der ved hvad den artikel handlede om som nogle aviser bragte om at han ødelagde folks møbler.

MVH


Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg tror Thomas vil sige som dig smile

Mvh. JørgenE
Jeg læste i hvertfald han havde anbefalet Ajax til rensning af et maleri.

Hvis det er et kostbart maleri er det forkert, men jeg har da selv gjort det engang med et ikke "fint" maleri og det holder endnu. Men det vil da nemmere udtørre og blive ødelagt, men det vidste jeg i forvejen.

Jeg er lidt ked af, at både Ask-Alex og Leth forsvinder... Så er der jo kun os tilbage, og skulle det give en kraftig forøgelse af siden, i stedet for denne mund til mund er der jo altid en risiko for at tonen kan ændre sig.

Vi er i øvrigt i Se & Hør denne uge med link --- sammen med Leth og Ask-Alex, og det er ikke noget vi har bedt om.

- JørgenE

Mvh. JørgenE
Ja, jeg håber ikke at populariteten her inde bliver meget større. Jeg har igennem mange års programmering og drift erfaret at internettet er fyld med spørgende sjæle, og ikke så mange der svarer.
Tænk hvis siden pludselig drukner i sin egen succes frown , og her mener jeg at det er den, når mange spørgsmål står ubesvarede hen.
Dette kan undgås, hvis folk vender sig til at bruge søgefunktionen. Dette da der er mange gode uddybende svar herinde, og guroerne ikke gider blive ved med at svare op de samme ting.
Men jeg viste ikke at ask-alex var døden nær.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Hej "Det PeterR" og "Det JørgenE"

Hvad er "ask-alex" for noget? wink

Mvh
Det ThomasB
Det Leth skal nu afløses af SpørgeJørgen for LDS'ere.

Spøg til side - Vi kan ikke undvære dig her på siden - Du vil få dit eget TV-show og ikke få tid til siden her - Det går ikke.

Hvor mange brugere er vi efterhånden.

M.v.h. og tak
NGL
Annonce
Hm - Spørge-Jørgen var nu slet ikke dumt - mon man ser godt ud på TV? smile

Vi er 1.500 reg. brugere - og nu godt 5.000 sidevisninger pr dag - højere om mandagen og lavere om lørdagen - og meget højere indtil vi når frem til juni. Sidste år var vi 1.000 brugere og ca. ½-delen af de andre tal, så stigningen er utrolig, men fortsat er jeg mest imponeret af tonen holdes (og skal forsvares for enhver pris)

- SpørgeJørgen .... ja, ja, pas nu på, det er slet ikke tosset, og så når jeg ikke kan svare på noget som helst, så spørger jeg bare lige her på siden, og Thomas finder en masse links, Njord svarer på det meste, og ja, alle I andre bliver så også en del af udsendelsen -

Kan I lige se det, LDS-drengene går i luften - 2-300 er parat til at svare på alt fra båd til hus - bare kom an..

Det kunne blive godt, selvom jeg nu nok mere nyder siden som den er, men man har jo lov til at "drømme".

Mvh. Jørgen

Med venlig hilsen

Jørgen
Hej smile

Næææ, det bliver ikke dig Jørgen, der bliver den nye Leth.. Desværre... Du kan få lov at være den "nye" Piet van Deurs..det er lige dig biggrin

Hvis altså du ikke hellere vil være Alfons Åbergs far - har Alfons Åbergs far egentlig noget navn?

Mvh
ThomasssssB
Hm - jeg synes ellers der er tradition for i fjernsynet at bruge dejligt modne mænd, som f.eks. Leth, Gorm osv., så en ung mand som mig, ville jo være et klart fremskridt

Og jeg gider altså ikke at være Piet Van Deurs og gå og snuse til oldsager og få støv i næsen. Jeg er heller ikke alvorlig nok til denne opgave.

Min kone siger, at skulle jeg blive alfons, flytter hun fra mig, så det vil jeg lige overveje biggrin

Spørge-Jørgen

Mvh. JørgenE
I følge ugebladene, dem man kun læser hos frisøren uanset at man altid er lang håret !, skulle Gorm netop være fyret fordi han er for gammel...
Ja jeg har kun set forsiden på et af bladene. For med den pris der er på håndværktøj er der ikke råd ti lblade også..

Venligst NJord smile

MVH Njord
ved godt at det er langt tid siden at dette indlæg blev skrevet men ville lige komme med nogle suplerende oplysninger....
det med at han ødelagde folks møblervar at han forslog at man skulle rense/polere sine læder møbler i pisket æggehvide...... og et eller andet sted syntes jeg sgu de selv er uden om det hvis de har prøvet det....
nå men smutter igen
Bjørnen
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også