Hvor køber i arbejdsbeklædning?

Hej,

Skal have købt nye arbejdsbukser og en vest eller jakke.

Jeg har kigget i den lokale Silvan, men synes ikke de har et særligt stort udvalg og det tøj de har, virker ikke til at være i den bedste kvalitet.

Har tænkt at køre forbi onkel Harald, men har de mon noget ordentligt arbejdstøj?

Hvem kan i ellers anbefale?
11 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg kender flere der er godt tilfredse med Onkel Haralds arbejds beklædning.
XL og lignende, plejer at have et stort udvalg i kvalitets arbejdstøj, men det koster jo så også lidt.
Ja både xl, bygma og optimira har kvalitetstøj. som håndværker plejer at bruge. kan godt være det koster lidt. men føles mere behageligt og slidstærk efter min mening. og et nået større udvalg

Med venlig hilsen
Martin H.

Bygningskonstruktør / Energikonsulent
Skitsering - Byggeansøgning - Udbud - Tilsyn og byggeledelse.
Projekt,- projektering- og byggeledelse.
Arkitektfirmaet ARKIdesign ApS
Jeg er virkelig glad for Snickers arbejdstøj.

Bukser og jakker er virkelig slidstærke og ser samtidig rigtig godt ud.

Du kan se udvalget på snickersworkwear.dk og det kan bl.a. købes hos Carl Ras
http://www.carl-ras.dk/e-shop/beklaedning/

Sikkert en del dyrere end Harald Nyborg, men tror også det holder længere :-)
Annonce
Jeg ville køre i Xl-Byg, de har outlet med mascot arbejdstøj. Det kan variere meget fra butik til butik. Nogen steder har de et stort udvalg i bukser, jakker og trøjer. Prislejet er det sammen som harald skrald. kvaliteten er bare Mascot.

 "mod regulær dumhed kæmper selv guderne forgæves"

Jeg arbejder hos Baca i Brøndby vi har vires eget mærke til gode priser
Kom ind i butikken og spørg efter Bjørn sig du har det fra mig (Rene) så laver han en god pris
Mange ved ikke vi også sælger til private
Jeg bruger gerne onkel Haralds arbejdstøj, jovist det er billigt og kvaliteten langt fra i top, men typisk holder sko og overalls for mig i 1år, og til de priser, syntes jeg det er helt okay :-)

Mvh

Mvh
Martin

Cand alt. med speciale i det jeg finder spændende.
Jeg har også brugt det billige fra Harald, da min kone nægter at "forurene" sin vaskemaskine med mit beskidte arbejdstøj (når jeg har været i haven)
Så jeg kører med 2 sæt arbejdstøj, et til haven, og et til "det pæne arbejde"... og når "det pæne" er blevet slidt, bliver det "nedgraderet" til havetøj

Men tidligere var Snickers mit foretrukne mærke (det blev jo opfundet af en elektriker, der var sur på det tøj han havde).    

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Enig med håndværkerbob, jeg personligt er også glad for snickers tøj, det er ikke så tungt og stift som Mascots bukser.

XL byg, bygma, Carl Rass, optimera og Stark har alle et stort udvalg i arbejdstøj.
Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis