BruseKabine og afløb

Hej alle

Jeg er ny her inden men mangler nogle gode råd,
Jeg er ved st lave badeværelse i et anneks og mit problem er at afløbet sidder højere en min bruseKabine min bruse kabine er sådan en der er med klinker ikke en fritstående, hvordan kan jeg få,afløbet til at komme derop?
Ved godt der er en afløbspumpe men den kan vel ikke bruges når afløbet i brusekabinen er under der hvor pumpen kan ståsted skal vandet jo løbet op til pumpen. Mit spørgsmål er kan man få en pumpe der suger vandet ud af kabinen, eller hvordan kan man løse dette?.
Håber der er nogen der kan hjælpe mig.

Mvh Michael

Med venlig hilsen Michael 
18 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej.
Har du mulighed for at sætte et billede ind af dette?

Med venlig hilsen
Martin H.

Bygningskonstruktør / Energikonsulent
Skitsering - Byggeansøgning - Udbud - Tilsyn og byggeledelse.
Projekt,- projektering- og byggeledelse.
Arkitektfirmaet ARKIdesign ApS
Super tak Jørgen. Er det sådan en lille en man sætter under risten? Som kan pumpe det hen til mit afløb der sidder højere oppe?

Dayrit.

Med venlig hilsen Michael 
Der findes to typer, den ene sidder på afløbs røret ( minder lidt om en vaskemaskine pumpe ) der jo kan tåle at løbe tør. Den anden model sidder i en lille beholder under bruse kabinen og virker som en dykpumpe. De fås begge med sensorer der føler om der er vand, så det er nok ikke noget du selv kan installere.
Dit afløb bør kunne tømme sig selv uden hjælp af pumper og diverse andre Georg Gearløs-opfindelser. Få lavet et afløb i gulvet så det bliver lavet ordenligt.

Smid evt. nogle billeder, jeg kan ikke helt få det til at hænge sammen visuelt med højt afløb og klinker
Annonce
Gulvet kommer op til den hvide kant på væggen og der laver jeg jo et afløb til bruse området og så er det bare hvordan jeg får vandet på til det sorte rør på væggen..

Hvordan sætter jeg billeder ind.?

Med venlig hilsen Michael 
Brug "Svar" linket mellem "Citat" og "Alert" ikonerne. Under tekstfeltet kan du vedhæfte filer
Du skal trykke på "tilføj svar". dernæst trykker du på "vedhæft filer", under boksen du kan skrive i.
tryk på "gennemse" for at finde billede og tryk derefter "upload". tryk derefter på "tilføj billeder" og så er det kommet op i din dialogboks.

Med venlig hilsen
Martin H.

Bygningskonstruktør / Energikonsulent
Skitsering - Byggeansøgning - Udbud - Tilsyn og byggeledelse.
Projekt,- projektering- og byggeledelse.
Arkitektfirmaet ARKIdesign ApS
Jeg bruger iPad?

Med venlig hilsen Michael 
Såååå lykkes det

Med venlig hilsen Michael 
Der er yderligere 8 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis