BruseKabine og afløb

Hej alle

Jeg er ny her inden men mangler nogle gode råd,
Jeg er ved st lave badeværelse i et anneks og mit problem er at afløbet sidder højere en min bruseKabine min bruse kabine er sådan en der er med klinker ikke en fritstående, hvordan kan jeg få,afløbet til at komme derop?
Ved godt der er en afløbspumpe men den kan vel ikke bruges når afløbet i brusekabinen er under der hvor pumpen kan ståsted skal vandet jo løbet op til pumpen. Mit spørgsmål er kan man få en pumpe der suger vandet ud af kabinen, eller hvordan kan man løse dette?.
Håber der er nogen der kan hjælpe mig.

Mvh Michael

Med venlig hilsen Michael 
Hej alle Jeg er ny her inden men mangler... Vis hele indlægget
18 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Prøver igen

Med venlig hilsen Michael 
Ja det er yder muren i gavlen på mit hus

Med venlig hilsen Michael 
Det var nok en god ide at få lavet det afløb rigtigt, i stedet for alt muligt klamp. Og ellers må du have gulvet i bruse kabinen så det komme over afløbet. De pumper jeg omtaler er beregnet på bruse kabiner der ikke lige kan stå på et wc. Og hvis det oven i købet er dit eget hus forstår jeg slet ikke hvorfor du vil lave sådan noget klamp.
Skrevet af Håndværkeren på 26 aug 2014 16:42
Det var nok en god ide at få lavet det afløb rigtigt, i stedet for alt muligt klamp. Og ellers må du have gulvet i bruse kabinen så det komme over afløbet. De pumper jeg omtaler er beregnet på bruse kabiner der ikke lige kan stå på et wc. Og hvis det oven i købet er dit eget hus forstår jeg slet ikke hvorfor du vil lave sådan noget klamp.

Yes enig med Håndværkeren.


Hjælp til din bil, auto hos sds.dk. Spørg endelig for bil spørgsmål.
Annonce
Det er jo derfor jeg spørger for at slippe for klamp.. Tak for hjælpen jeg må lave et nyt afløb

Med venlig hilsen Michael 
I behøver jo ikke beskylde ham for klamp? Han spørger jo bare om der er en løsning på hans problem. Hvis han nu ikke ved hvordan det skal udføres

Med venlig hilsen
Martin Hjordrup Hansen.

Bygningskonstruktør / projekterings,- IKT- og Procesleder. Bygningsdesign.

Ingeniørfirmaet 
FJERRING A/S
Slagelse.
Skrevet af Den Studerende Bygningskonstruktør på 27 aug 2014 07:48
I behøver jo ikke beskylde ham for klamp? Han spørger jo bare om der er en løsning på hans problem. Hvis han nu ikke ved hvordan det skal udføres

Nu skal du ikke begynder at vende tingene på hovedet unge mand, det der måske ville blive noget klamp, var hvis der skulle laves pumper for at få vandet op til afløbet, når der er mulighed for at lave et nyt afløb længere nede. Det fortalte spørgeren intet om i starten, så læs altid tråden fra starten og forsøg at forstå meningen med den.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis