hegn og elledning!

Hej lds. Jeg er igang med at sætte hegn ude i vores forhave. Jeg er desværre rendt på vores el ledning som går fra el boksen og ind i vores relæ. Hvordan forholder jeg mig til det i forhold til mine øvrige hegns fag som er sat og derved ikke en mulighed at flytte! Skal lige siges at hegnet har voldet nogen problemer da jeg ved ALLE stolper er rendt på kæmpe sten ved omkring 70-85 cm. Så generelt står mine stolper ikke dybere!
Mit umiddelbare bud er at jeg vælger at smide lidt jord på kablet, sætter stolpen i hullet, fylder lidt jord på og støber de sidste ca 50 cm op til overkanten. Hegnet er et panel hegn på 120 cm i højden og 180 cm i bredden. mvh
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af mortenbruun på 25 aug 2014 16:42
Hej lds. Jeg er igang med at sætte hegn ude i vores forhave. Jeg er desværre rendt på vores el ledning som går fra el boksen og ind i vores relæ. Hvordan forholder jeg mig til det i forhold til mine øvrige hegns fag som er sat og derved ikke en mulighed at flytte! Skal lige siges at hegnet har voldet nogen problemer da jeg ved ALLE stolper er rendt på kæmpe sten ved omkring 70-85 cm. Så generelt står mine stolper ikke dybere!
Mit umiddelbare bud er at jeg vælger at smide lidt jord på kablet, sætter stolpen i hullet, fylder lidt jord på og støber de sidste ca 50 cm op til overkanten. Hegnet er et panel hegn på 120 cm i højden og 180 cm i bredden. mvh

Kan du ikke skrabe lidt jord væk i bunden af hullet, så du kan få flyttet kablet lidt? Derefter kan du placere pælen, hvor den skal være.

fase
 Det var da bedre om du flyttede pælen lidt.
Ja, pælen lader sig fint flytte håndværker, men gider ærlig talt ikke flytte de 25 meter hegn jeg allerede HAR sat......
Hvem har sagt at et hegn skal være 100% lige, der er da mere spil i et hegn der bugter sig lidt. Hvorfor skal det hele køres efter linealer.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis