Forsikringstyper

Er blevet kontaktet af Nordea (Tryg) som gerne vil give tilbud på nogle forsikringer til mig/husstanden. 
I første omgang kan der blive tale om ulykkesforsikringer, men også hus/indbo, biler, MC  campingvogn mv. kan komme på tale

 
Jeg  har grænsket "Ankenævnet for forsikring" for at få et overblik over hvilke selskaber man bør gå i en stor bue udenom (Her falder mit fhv. selskab "Vestjylland forsikring" med et brag...) Havde 2 skader i løbet af ca 10 år, hold k... en kamp det var at vride noget ud af dem.

 ​Pt. har jeg forsikringer hos GF-forsikring,  men er i tvivl om hvor gode de er til netop ulykkesforsikringer. De har tilsyneladende også en tendens til at afvise ulykkes skader, hvis man ser på "Ankenævnet for forsikringer" s kendelser.
I øvrigt fik ulykkes forsikringspræmien en ordentlig stigning sidste år, samtidig med at dækningen tilsyneladende blev dårligere..


Ud over at der typisk er "samlerabat" er der vel ingen ide i at have alle sine forsikringer i samme selskab ?


Nogen anbefalinger..



5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har topdanmark..

Kan ikke sætte en finger på deres behandling af de skader vi har haft.

Min erfaring er at de er enormt hurtige til at udbetale ved skader og jeg syntes at de er fornuftige prismæssigt, med de aftaler jeg har..

Mvh Mærsk

Vi havde IF forsikring før vi fik stormskade.... nu har vi GF 

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Har ellers hørt at man skal passe på med GF forsikring ! Man kan risikere at få penge tilbage
Vi har haft Privat forsikring.. Kan kun sige at dem skal man holde sig langt væk fra..

Før det havde vi Top Danmark og det var yderst positivt..
Skiftede kun fordi vi fik ny bank og de mente vi skulle over til Privat forsikring..

Lige nu har vi GF og syntes de har ret gode forsikrings forhold og til en fair pris

Med venlig GDS hilsen Mads

P.S. Har ingen håndværksmæssig uddannelse

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis