limning

Hejsan
Jeg skal have limet 3 murerspande og balje sammen.
Det er åbentbar ikke sådan lige at gøre.
Har prøvet tagrendelim, sika, siliconepakning polyester 2comp. m.m. og ikke noget af det holder.
Er der et lyst hoved der ved bedre.
Mvh Ole
12 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det eneste du kan er at smelte dem sammen, lim kan ikke holde på det der gummi plastik. Det er dog billigere at købe tre nye spande og en balje hos Onkel Harald.
Hej Håndværker. long time no see
Jæp, men nu ligger det sådan at jeg skal lime, ikke fordi de er i stykker, men fordi de skal bruges sammenlimet.
Jeg er ved at lave en overfladeskimmer til en havedam, og har købt en balje samt to spande.
bunden er skåret ud af baljen og den ene spand, de skal derefter monteres oven på hinanden, og samlingerne limes.
men det er åbentbar ikke så lige til.
Mvh Ole
Bauhaus har "svejsestænger" til forskellige typer plast, men det kræver en varmepistol, med en meget lille dyse.
De har også varmepistoler og dyser.

Hæ hæ
det har jeg dæ---- ikke tænkt på, jeg har begge dele på værkstedet.
Vil prøve.
Tak for indputtet.
Har prøvet sika i forskellige, har prøver marinebinder, har prøvet en allround lim fra silvan som eksp. sagde kunne lime alt, mennnææææ duer ikke
Hvis jeg har forstået det rigtigt, vil du lime to spande sammen så de danner et rør, hvad baljen lige gør forstår jeg ikke. Men kan du ikke lave det af andre materialer. Eks. de der store kloak rør ?
Hej Jørgen.
Jeg skal lave en ny dam i haven, og vil have en overfladeskimmer.
Jeg vil/er nødt til at lave den selv, da Helix kun sælger i US.
Se lige denne adresse.
http://www.youtube.com/watch?v=FgKeJOzoGwI
Mvh Ole
Nå sådan en dims, jamen kan du da ikke bruge en over flade skimmer som dem man bruger til swimming pools. Mener at have set at Onkel Harald engang havde sådan noget og ellers har de vel i sådan en butik der handler med pools. 
Prøvede lige at spørge min ven Google og fik et link til Jem&Fix hvor de har sådan en skimmer til 400,00 kr.
Jæps, ganske rigtigt, MEN de der er på markedet herhjemme er ikke fiskesafe, derfor har jeg valgt denne model fra Helix.
Jeg fik en hel affaldspand hos jæm å fix, som jeg er ved at lave til, og den passer faktisk godt på de mål jeg vil have.
så det hele flasker sig tilsidst.
Mvh Ole
Der er yderligere 2 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis