Urimelig pris på VVS?

Hej,

jeg har fået et regning på at få taget 6 radiatorer ned samt proppet et gasrør så det blev lidt kortere. Arbejdet blev udført i en lejelighed, hvor der skulle lukkes for vandet i kælderen. Pris: 7000 kr.


Er jeg helt i skoven hvis jeg synes det er lidt for meget?
Hej, jeg har fået et regning på at få taget 6... Vis hele indlægget
11 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af vatnisse på 01 sep 2014 19:20
Det er for dyrt, helt klart... men tingene kan jo drille og så betaler man for det.. jeg ville ringe til mester, de er som regel til at snakke med, især hvis de skal lave mere for dig.

Jeg kan dog ikke forstå de 11 timer... skulle de virkelig bare tage radiatorerne ned og proppe af?
I en af opfølgningerne på spørgerens første indlæg kommer han jo også med lidt supplerende om det udførte arbejde..
De var fx ude ad to omgange for at kunne klare opgaven da der ikke var adgang i første omgang.
Og det var ikke kun 6 radiatorer der skulle proppes af.. der var lige et gasrør der også blev lagt om.
Og mon ikke de også skulle tage radiatorerne ned fra vægen incl bortskaffelse og nedskruning af beslag.

Og afhængig af lejlighedens placering, radiatorernes størrelse osv kan slæbe arbejde osv hurtigt tage tid.....

Jeg er enig i at 7000 kr er penge men, det stykke arbejde spørgeren mente der var i det.. altså afpropningen der var frberedt.. men dog uden adgang til alle de nødvendige steder... Ja så er der sikkert mere arbejde end som så med i opgaven...

Men ring dog til mester med din undren og få e forklaring på hvad der er incl i regningen...

MVH NJord

MVH Njord
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis