Latterligt mange forskellige olier :).

Hej.

Er bevidst om at motorolie på f.eks. 10w-30 beskriver hvad viskositeten er ved hendholdsvis kold start og ved fuld opvarmet, og at jo lavere W er, des koldere temperatur kan olien holde sig på sin startviskositet.

Når det så er sagt, så er det jo forrykt hvor mange olier der hober sig op:

Syntetisk motorolie til biler (3 forskellige)
Mineralsk olie til havetraktor og flishugger (forskellige alt efter sæson)
Marineolie til to-takters (kunne den ikke også bruges i scooter)
2-takters olie til scooter
Hydraulikolie til rendegraver
Gearolie
Skæreolie
Gearolie
Kædeolie til cykel
WD40
Symaskineolie
Tungolie
Parafinolie
Petroleum
Diesel
Rapsolie
Vaseline
Kædeolie til motorsavskæde
Servoolie
Babyolie til mine slibesten
Madolie (mange forskellige)

 ... og sikkert en del jeg har glemt.

Kunne ønske mig en verden hvor man bare havde en stor dunk der stod "olie" på, som duede til det hele .

 

"If you need a machine today and don't buy it,
 
tomorrow you will have paid for it and not have it."
 
- Henry Ford 1938
Hej. Er bevidst om at motorolie på f.eks. 10w... Vis hele indlægget
25 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Natur
Når man udtaler sig, så var det nok en god ide at undersøge om det man skriver kan holde vand.
Du skriver at det bare ar andres olie der bare bliver hældt på andre flasker. Prøv da i det mindste at se hvem Petro Canada er, siden du beskylder dem for det. Og for mit eget vedkommende så har jeg lavet det samme de sidste 25 år.
Med venlig hilsen Allan Levisen
AB Svejseteknik Aps

Allan Levisen
AB Svejseteknik ApS
Lyngbygårdsvej 28a
8220 Brabrand
www.absvejs.dk
e-mail [email protected]
Hej René

nej desværre jeg ser kun skaderne når sådan en har været sprunget.

Mvh. Allan

Allan Levisen
AB Svejseteknik ApS
Lyngbygårdsvej 28a
8220 Brabrand
www.absvejs.dk
e-mail [email protected]
@Czanto - Muligt, at du ikke gør, som flere af dine "konkolleger " - men så er det leddet lige før, det er galt med??.. (men du lyder (i min optik), som om du har lyttet til reklamevideoen, lidt for mange gange..)Omega/Top-Tek/what so ever, de hedder i dag?? - fylder ukritisk ting på dunke/ flasker, og sælger til overpris.. til menigmand / små virksomheder(dette segment varetages typisk af "Damer/piger" med fremragende fortrin (babser) )/ større virksomheder (her er det godt, hvis man kan lave lidt "tilbagekommision" med lidt middag /rejse / golf)..
Jeg har selv stået for indkøb, og har købt lidt forskelligt - som test - men kan ikke spore "ok godt normalt" - fra "fantastisk fra de smarte sælgere"
hvis man i dag skal "sælge" mig noget "nyt - smart" - så skal man være villig til at sælge en lille mængde (jeg ville gerne have det gratis som test.. men ok -så giver man blot en masse væk - så det er ok at forlange penge)- men min oplevelse er, at jeg skulle købe til 10 års forbrug.. minimum.. (lige nu står jeg med fedt til 100 år plus (som jeg så heldigvis ikke har betalt for mere end 50 år for meget... )) men jeg blev alligevel snydt, fordi jeg ikke ville diskutere fakturaer / kontra advokatudgifter..
Hvorfor får du ikke bare en masse til at lave trustpilot / gode anmeldelser på din hjemmeside?? (hvis du har hjulpet så mange, så vil de vel gerne skrive??)
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Hej Natur
Jeg er forstår ikke lige hvad du mener med at det leddet lige før. Du skriver at jeg har lyttet til for mange reklamevideoer. Jeg ved ikke hvor du har den ide fra. De produkter som jeg handler med. Kan jeg stå inde for. Og hvis, Og hvad andre firmaer gør, Er jo deres problem. Og bestikkelse har altid været et fyringsgrundlag her i firmaet. Jeg ved godt at det er umuligt at tilfredsstille alle, Men man kan da prøve at se på klager over AB Svejseteknik ApS. Vi har trods alt været på markedet over 25 År. Og når jeg skriver noget på de forskellige forums, Så har jeg ikke gemt mig bag et alias. Så det ville nok være rigtig dumt hvis jeg gav nogle forkerte råd.

Ps. Vi går også ind og sponsorerer forsøg og test, men vi forære ikke produkterne væk. For hvem tror du der kommer til at betale.
Mvh Allan Levisen
AB Svejseteknik ApS
Lyngbygårdsvej 28a
8220 Brabrand.
Tlf 22 46 31 31
e-mail [email protected]
www.absvejs.dk

Allan Levisen
AB Svejseteknik ApS
Lyngbygårdsvej 28a
8220 Brabrand
www.absvejs.dk
e-mail [email protected]
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis