ligesliber, graveringsmaskine

hej min gamle ligesliber er færdig og jeg skal nu anskaffe en ny. jeg bruger den primært til gravering. hvad foreslår I til max 500 men så billigt som muligt da jeg ikke bruger den tit. jeg har set harald har en dremel til 295 og deres egen selekta til samme pris. biltema har ligesliber til 120kr, 
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af michael80 på 17 aug 2014 15:57
hej min gamle ligesliber er færdig og jeg skal nu anskaffe en ny. jeg bruger den primært til gravering. hvad foreslår I til max 500 men så billigt som muligt da jeg ikke bruger den tit. jeg har set harald har en dremel til 295 og deres egen selekta til samme pris. biltema har ligesliber til 120kr, 
Dreml skulle jo være det bedste af det bedste. Men har i min tid købt adskillige sæt i Aldi når de har dem på tilbud. Grunden hertil er det overdådige udvalg af tilbehør, man ikke kan købe billigere andre steder, selv efter og have givet sliberer/motorer væk. I øvrigt bruger jeg den første motor der blev indkøbt stadig. Har før fået et sådanne sæt til en flad hund. 


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Har du nemt til biltema, så køb der. Et forsigtigt gæt er, at alle mærkerne bliver lavet i Kina. Ved forresten ikke, om lejerne er til at skifte; jeg har en gammel sag fra FAKTA, som er begyndt at sløre en anelse.

PBP
Hej.
Har lige købt luftdrevet,til kr 100.- på tilbud i xl, men jeg har da ikke fået brugt den endnu.
Det var nok mest en 'nice to have'

mvh

 varmetossen

Jeg har for nyligt købt en falke i jem og fix den køre udemærket.
Mht. lejer kan de sagtens skiftes, det har jeg gjort i mine proxxon :-)

Mvh

Mvh
Martin

Cand alt. med speciale i det jeg finder spændende.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis