Rigtig dårlig uge.

Først på ugen punkterer baghjulet på min ene traktor med et pænt stort skrald. 
Midt i ugen er der en eller anden åndsvag idiot, der stjæler min elskede gamle cykel på brede 28" hjul. 
Og i dag løber vandet pludselig fra vandpumpen på den anden traktor. Og det sker naturligvis når man er 10 km fra hjemmet. 

Spørgsmålet er så om man 'har råd'/tør lave noget som helst resten af ugen. 

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Først på ugen punkterer baghjulet på min ene... Vis hele indlægget
20 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
JUBI,  en bekendt har lige ringet og fortalt hvor min dejlige gamle cykel kan afhentes.

Overlevede også søndagen uden et eneste uheld af betydning, så nu står den på oprydning efter forrige uges uheldigheder. Har i eftermiddags just fået nyt dæk og slange hjem til traktoren og en ny vandpumpe er bestilt til den anden. Men det bliver desværre en ikke helt billig fornywelse, da de første seks tudser allerede har forladt den lysskye. Og så er jeg knap færdig endnu.  

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Som svenskerne siger: Det koster at danse i staden

mvh

varmetossen

Skrevet af Klaus Lundstedt på 18 aug 2014 23:35
Som svenskerne siger: Det koster at danse i staden

mvh
Øh jo ja nej, det forstår hverken Google eller jeg en ..dyt.. af.  

Øh, hvor er det lige du har lært Svensk henne Klaus ?????????????????  

Mvh. Leif.

Onliner:
Hej.
Jeg klarer mig - osse 'over threre - trere - threre - trehere' et eller andet, bare man kan få
noget at spise

mvh

varmetossen

Skrevet af Klaus Lundstedt på 19 aug 2014 00:33
Hej.
Jeg klarer mig - osse 'over threre - trere - threre - trehere' et eller andet, bare man kan få
noget at spise

mvh
Tænker straks, de skynder sig og fylder surströmming på dig.  

Mvh. Leif.

Onliner:
Annonce
Bare lidt rart at jeg ikke er den eneste der er forfulgt af uheld her i Landet
Med den portion uheld der er at finde i denne tråd, er jeg forhåbentlig heldig i næste uge, hvor varmelegemet til min Bosch-ovn forhåbentlig kommer hjem fra England, og forhåbentlig passer i de dertil indrettede beslag, og forhåbentlig viser sig at være derfor jeg ikke kan bruge varmluft i ovnen eller rengøre den med pyrolyse

Fruen er i hvert fald ikke tilfreds med at ovn, låge, skruer og diverse dækplader er spredt ud over det meste af køkkenet
Skrevet af pilehave på 19 aug 2014 09:38
Med den portion uheld der er at finde i denne tråd, er jeg forhåbentlig heldig i næste uge, hvor varmelegemet til min Bosch-ovn forhåbentlig kommer hjem fra England, og forhåbentlig passer i de dertil indrettede beslag, og forhåbentlig viser sig at være derfor jeg ikke kan bruge varmluft i ovnen eller rengøre den med pyrolyse

Fruen er i hvert fald ikke tilfreds med at ovn, låge, skruer og diverse dækplader er spredt ud over det meste af køkkenet

Det første skal jeg ikke gøre mig klog på, meenneeeeee forstår ikke, hvorfor fruen ikke for længst har smidt alle de løse smådele ud der ligger og flyder, med en syrlig bemærkning om de nok ikke er nødvendige når de bare skal ligge og flyde.  

Mvh. Leif.

Onliner:
Er det selv oplevet Nitter, så trænger du vist til at få udskiftet "modellen"
Skrevet af Håndværkeren på 19 aug 2014 10:02
Er det selv oplevet Nitter, så trænger du vist til at få udskiftet "modellen"

"Modellen" rejste sgi selv frivilligt

Mvh. Leif.

Onliner:
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis