Rigtig dårlig uge.

Først på ugen punkterer baghjulet på min ene traktor med et pænt stort skrald. 
Midt i ugen er der en eller anden åndsvag idiot, der stjæler min elskede gamle cykel på brede 28" hjul. 
Og i dag løber vandet pludselig fra vandpumpen på den anden traktor. Og det sker naturligvis når man er 10 km fra hjemmet. 

Spørgsmålet er så om man 'har råd'/tør lave noget som helst resten af ugen. 

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
20 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej.
Tag ikke fejl af dårlig maskinkarma. Slip værktøjet og tænd fjernsynet :

mvh

varmetossen

Enig med Klaus!.
Når alt går galt og man falder over alting, intet kan finde, alle gevind er rustne, så er det tid at sætte sig hen med en sort øl, og kigge lidt på LDS!

sagde ham der lige har skiftet alle rudekanallister bag i sin Land Rover bus, uden at knalde noget glas!

Med venlig hilsen
ktm

Skrevet af Klaus Lundstedt på 16 aug 2014 17:19
Hej.
Tag ikke fejl af dårlig maskinkarma. Slip værktøjet og tænd fjernsynet :

mvh
Øh, er der noget der ikke er genudsendelser som er værd og kigge på ???  

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Skrevet af ktm på 16 aug 2014 18:07
Enig med Klaus!.
Når alt går galt og man falder over alting, intet kan finde, alle gevind er rustne, så er det tid at sætte sig hen med en sort øl, og kigge lidt på LDS!

sagde ham der lige har skiftet alle rudekanallister bag i sin Land Rover bus, uden at knalde noget glas!
Ja, kan godt forstå hvis det er så galt fat med den vedligehold på grejerne som beskrevet. Jeg syntres dog ikke det skulle være grunden hvis en trængte en kop øl. 

Mener du knalde ølglas.   

Nej har brugt tiden med og støve nettet i gennem efter den billigste vandpumpe. Der er stor forskel på og give kr. 2500 og 1000 for den samme ting. Det kræver så man må vente pænt en uges tid på stumper.  

Mvh. Leif.

Onliner:
Næh nej, en kop humle kan godt finde vej igennem halsen, selv om ikke alle de fortrædeligheder er forekommet forud!

Jeg tjener/sparer rigtig mange penge på at trawle indernettet igennem, når jeg skal bruge dette og hint. Fuldstændig sindssygt at prisniveauet her hjemme er så forrykt højt. Jeg køber stort set ingen reservedele til mine gamle biler her hjemme mere. Det er helt utroligt, hvad man sparer via nettet. Det er billigere at få sendt varer fra England og Tyskland end fra Holbæk, 20 km her fra.

Med venlig hilsen
ktm

Annonce
Skrevet af Nitter på 16 aug 2014 21:23

Næh!!

Med venlig hilsen
ktm

Hvis du ikke har set udsendelsen tidligere, kan det da være ligegyldigt, om det er en genudsendelse
Skrevet af ktm på 16 aug 2014 22:45

Jeg tjener/sparer rigtig mange penge på at trawle indernettet igennem, når jeg skal bruge dette og hint. Fuldstændig sindssygt at prisniveauet her hjemme er så forrykt højt. Jeg køber stort set ingen reservedele til mine gamle biler her hjemme mere. Det er helt utroligt, hvad man sparer via nettet. Det er billigere at få sendt varer fra England og Tyskland end fra Holbæk, 20 km her fra.
Yep's.   Man skal bare være fandens sikker på at tingene passer, ellers koster det mere og returnere varen via de forgyldte danske befragtere end tingene reelt er værd. 

Mvh. Leif.

Onliner:
Skrevet af efry på 16 aug 2014 23:01

Hvis du ikke har set udsendelsen tidligere, kan det da være ligegyldigt, om det er en genudsendelse
Øh, sådan kan man også se tingene.  Men det skulle nu forstås, som en havde set "orginalen" før. 

Mvh. Leif.

Onliner:
Hmm.

Tja, ifølge DMI's prognoser bliver det nok enten "under tårnet" eller på værkstedet eller med et fast greb om øret på humlenedbringeren ugens sidste dag skal tilbringes.  Må se og beslutte mig inden i tidlig morgen.   Og de sysler kan der vel ikke ske de helt store ulykker ved, eller ............ 

Mvh. Leif.

Onliner:
Der er yderligere 10 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis