Tømme varmtvandsbeholder for vand?

Jeg har en varmtvandsbeholder der skal flyttes. Men den er ikke monteret rigtig. Der ikke hverken sikkerhedsventil eller andet gejl. Det eneste der er, er de to slanger som går ind i beholderen. En ind og ud... Der er dog 2 stophaner på...

Hvordan er får jeg vandet ud af den..

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Tja'e. Nu kommer det an på hvilken beholder det er og hvordan den er monteret.  Men normalt sidder der en 1/2" afblændingsprop i både top og bund. Hjælper det ikke og kigge efter dem bliver du nødt til og ryste op med nogle flere oplysninger/billeder.  

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Det må jeg lige ha' kigget efter...
Men hvis der er de propper, er det så bare at skrue den øverste ud og tænde for den varme hane?

Skrevet af the_partyman på 16 aug 2014 14:19
Det må jeg lige ha' kigget efter...
Men hvis der er de propper, er det så bare at skrue den øverste ud og tænde for den varme hane?

Det vil nu være nemmere og skrue den nederste af, så står du med en tømt beholder hvis du husker og lukke for koldvands-tilførelsen.   

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Jeg bliver lige nødt til at smide en her
Skrevet af FoXX på 19 aug 2014 15:06
Jeg bliver lige nødt til at smide en her
Det tror jeg du skal passe gevaldigt på med, da folk bare går hen og får dette  udtryk i ansigtet og så ....................  

Mvh. Leif.

Onliner:
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis