Win. 7

Hej.
Har lige taget en comp. i brug med win. 7.
Oplever så at den ikke vil samarbejde internet explorer. Min kone oplever det samme
på den bærbare.
Kører så Mozilla og alt er fint. F.eks. ku den ikke loade youtube-klip med int.exp.
Herinde oplever jeg så, at aut. linieskift ikke fungerer. Det gør det på den gamle
med vista.
Er der en forklaring??


mvh

 varmetossen

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Prøv at opgradere til win 8.


PS Er heller ikke særlig imponeret af win 7/8, der jo er fuldstændig meningsløst indrettet, hvis man er ud over det stadie, hvor man sidder og maler på skærmen med fingeren.
Elementært, det er højst sansynligt grundet Microsoft igen igen har rodet sig ud i noget snavs de ikke har kunne overskue.  

Kan huske det første 1 1/2 år jeg brugte W7 på en computer, nægtede W7 og høre 64 bits udgaven af Explore, uagtet operasystemet var installeret som 64 bits og maskinen naturligvis var en 64 bits ditto. 

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
WINDOWS: Will Install Needless Data On Whole System

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

Hej.
Takker, og jeg tror bare jeg afinstallerer int. exp. og kører videre på Godzilla


mvh

 varmetossen

Kan det være et Adobe Flashplayer problem?

Peter

Vh.

Peter

Hej.
Ingen anelse, men i denne uge starter ældresagen et kursus, og det vil jeg prøve at
få det bedste ud af, for det er jeg da kvalificeret til

 varmetossen

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også