Reparere huller i betonvæg

Hej allesammen
Er ny herinde og har en forespørgsel.
Jeg skal fylde 2 huller i en betonvæg ca. 12mm diameter og 50mm dybe. Sagen er, at jeg skal genindsætte rawplugs som så skal holde en hylde lige på det sted. 
Vil pollyfilla kunne holde til nye rawplugs og hylde, eller hvad skal jeg bruge til at fylde hullerne med?

Håber I kan hjælpe!
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Skal der bare nye rawplugs i og er hullerne bare er blevet lidt for store? Hvis jeg var dig ville jeg købe noget montage lim og en billig fugepistol hvis ikke du har en , fylde hullerne med montagelim og så trykke rawpluggen ind i den våde lim, så burde det i hvert fald holde. Hullerne skal bare være fri for støv.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis