Det forunderlige danske sprog

Det danske sprog er under forandring.

Nedenstående brev er fra en ung mand, som pt. aftjener sin værnepligt ved Den Kongelige Livgarde i Kbh.

Sendt til hans kammerat i Jylland.

Hej din Hede-perker.

Er nødt til at sende dig en snail-mail, da min opkobling samt bistandsmobilen er gået kold.

Hvordan skær det derovre i Nordtyskland?

Her er alt kanon, selvom vi selvfølgelig har nogle kegler, hvor elevatoren ikke er gået helt i top.

Jeg er i øjeblikket på Rosenborg Speedway, og var i går en tur i tyrens røvhul.

Min bevægelighed er desværre lidt handicappet for tiden, da min Bimmer med Ali-fælge og Serber styring er blevet neglet.

I den anledning var jeg inde på den jyske ambassade for at anmelde hændelsen.

Ham strissertranlampen sagde bare: ”Kyw dæ en riskoger eller oss en skærgårdskrydser. Dem vil di æ ha ståend ind i Somalia street”

Han var nu noget analog, og lignede en med Alzenheimer bulimi.

Var ellers forleden til en fed fest på en brun restaurant. – Overkodylt, såén på en god måde.

Mødte alle tiders brintbombe med forlygterne tændt.

Hun havde Økobryster, og er ikke fra Benalderen.

Hun har også et fedt job som webmoster, så det ender nok med en tur til Bibelsurferen, for nu er det slut med at prygle aben.

Jeg pakker min Oraldildo, og slår pjalterne sammen med hende, -- hvis vi kan finde en papkasse. Ellers må vi flytte ind hos hendes Kød-far og Bonus-mor.

Det er også OK, selv om de bor ude i Havregrødsområdet, du ved lige syd for Araberkvarteret.

Pap moren arbejder på Den Gyldne Måge eller Mc DAKA på Rådhuspladsen. Der er også nogle herovre som kalder den for Den Amerikanske Ambassade.

Kød faren er en nørd. Han har efterhånden fået tipsfrisure. De er nu meget fede. Forleden fik jeg tilbudt at spise med. Grise grød med å-kander. Fik valget mellem Negersved eller Bondeøl.

Senere på aftenen var vi nede på Fritteren for at få en Kentucky måge med bjælker og bræk.

Mens vi ventede kom der en integreret perker og bestilte en omgang ”Solskoldet grønlænder m/briller, hår på brystet i kajak og iklædt lædervest, agurkemaske, blodprop og skidtibuks”

Du må hilse din gamle i Rynkeby.

Tjaws din spasser. Jeg er skredet.

Mvh.
bodker

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Nå er det sååån over i VestSverige !!

Herovre i landet med mulden !! ved vi da endnu at Rynkeby ligger på Fyn..

Venligst Njord wink

MVH Njord
Den var rigtig god.

Her hvor jeg arbejder er der del bådflygtninge (de kom over før broen).

De vil finde det morsomt med nogle nye vendinger.

MVH Per

Med venlig hilsen
Per M. Friis

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis