Fortæl om dine sommerprojekter

Sommerferien er for de flestes vedkommende slut og vi har haft rekord godt sommervejr i år. Så del dine oplevelser med os andre og fortæl om DINE sommerprojekter.

Har du bygget til, malet stuen, lavet blomsterbed, skiftet køkken, plantet hæk, bygget skur, lagt fliser.....hvad som helst, stort som småt.

Lad os høre!


Mvh. AllanE
11 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg lægger gerne ud. Knægten havde fødseldsdag og bedsteforældrene investerede i et legetårn med rutchebane og gynger. Man skulle baaaaare lige save ud og samle det. "Nemmere kan det ikke blive", stod der i annoncen.

Jeg havde regnet med at det var lidt "snyd" set med LDS-øjne. Altså nærmest et Ikea-agtigt samlesæt. Men det viste sig dog, at være det nærmeste man kan komme et rigtigt "LDS-projekt". Det eneste man ikke selv skulle lave var skruerne 

Det kostede flere dages arbejde inkl. støbning og andre spændende ting. Sjovt projekt og en glad fødselar.







Mvh. AllanE
Renovering af bislaget på sommerhuset. Men nåede kun delvist at få ordnet taget. Så der udestår lige at få lagt sten på :-), og malet lidt, og få rettet trappen lidt til, og nå ja stolperne under bislaget skal vel også lige ordnes, da to løse stabler mursten og to gasbetonblokke jo næppe kan opfattes som en permanent løsning.  
Et par gode forslag til sidstnævnte kunne i øvrigt være interessant. Men det ender jo nok med en muret løsning.
Jeg har efterisoleret vores 1 sal...

Først skulle taget understryges...

Så nye lægter samt en hulens masse isolering...

Så dampspærre, og yderligere et lag isolering...

Så et par lag gips, og en masse spartel og slibning, inden glas filt.
Skal nu igang med at male...
Så skal der lægges gulvtæpper, og flyttes ind  

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Udover en gennemrenovering af vores hus gennem det sidste år, har vi som det sidste her til sommer fået anlagt en træterrasse rundt om huset. Små 50 kvm hævet terrasse. KÆMPE arbejde Men vi er blevet glade for resultatet.












Mvh
Patrick
Mit sommerprojekt.
Ja billeder af det kan jeg ikke vise jer, men det har bestået i fjernelse af overskydende maveskind, efter 63+Kg vægt tab.ca 2 stk A4 papirs størrelse ville de have, til gengæld fik jeg, ca 100 sting og 53 klips.

Derudover magger jeg altid med noget model byggeri, hvilket jeg heller ikke har udeladt i år.
Projektet er en 1/3 skala bobcat, fjernstyret.
Det er hvad jeg indtil nu har nået


Mvh
Martin


Mvh
Martin

Cand alt. med speciale i det jeg finder spændende.
Annonce


Lavet nyt trappehul i stueloftet



Puha, at skære opad med motorsav... det kunne røgalarmen ikke lide 


Lægge nyt gulv i stuen



Nu kan jeg så bare nyde den renoverede trappe m.m. 
Flotte billeder og seje projekter! Rigtig LDS-stil!

Lad os få "flere med på tråden"! Store og små projekter - bare kom med det. Billeder er ikke et krav, hvis du ikke har nogen.


Mvh. AllanE
Jeg har også (haft) gang i lidt projekter. Det største har været mit badeværelse.



Derudover har jeg gang i projekt "Mal lejlighed". Eller dvs. at lejligheden er
 malet, og der nu skal sættes fototapet op i weekenden før jeg er færdig.
Der er grundet hvor samlingerne skal være, så det ligner gammelt bindingsværk pt.


Skrevet af jakob zp på 14 aug 2014 20:32


Puha, at skære opad med motorsav... det kunne røgalarmen ikke lide 

 Ha ha, sikke et herligt billede  Godt kæmpet ! 



Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Skrevet af PinkHenrik på 17 aug 2014 12:17

 Ha ha, sikke et herligt billede  Godt kæmpet !

Jeps - et billede af en ægte LDS-kæmper

Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også