kloakforgrening køkken

Hej,
Jeg skal have nyt køkken og skal have i den forbindelse have lagt ny kloak ind. Jeg vil gerne have et gulvafløb der hvor kloakrøret kommer ind. Kan man så ud fra dette afløb, i en mindre dimension, etablere et gulvafløb i et andet rum og gren til køkkenvask og en gren til vaskemaskine? Er det måden man vil gøre det på?
Kan man evt. selv lovligt etablere sidegrenene? og så bare lade kloakmesteren føre røret indenfor.
Hej, Jeg skal have nyt køkken og skal have i den... Vis hele indlægget
12 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Orla, hvad er det for noget pjat... normalt kommer du med masser af gode råd her, men der er en tendens i dette forum til at folk ikke engang må tænke på ting som skal laves aut. Hvorfor er det at folk ikke må få input til løsningsforslag og forsøge at få en forståelse af håndværket?

Nuvel, det er vådrum. Men i samme ombæring kunne vi jo så også bemærke at det stadigvæk kun betyder der skal være fald i den vandbelastede zone. Så idéen er vel stadigvæk fin.

Det er jo meget nemmere for spørgeren at kontakte håndværkeren hvis han har en idé om hvad han vil have lavet. Det er langt fra altid håndværkerne har gode forslag til hvad man kan gøre.

Og i samme ombæring så har spørger jo nu fundet ud af at det måske er nemmere blot at kontakte 1 kloakmester fremfor at indhente tilbud.
Hvis man skal have en dybere viden om autoriseret arbejde, er det ikke her på foraet man skal samle sin viden, hvor rådgivningen nemt kan være fra "en der har en fætter der lavede noget sådant en gang"

Jeg har den helt klare holdning, at der er en grund til at der er krav om autorisation, og en del af min hverdag består i at lokalisere og forfølge de fejl der bliver begået af uautoriserede.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis