sluk for vand til toalet UDEN pal.

Hey alle på lav-det-selv

Jeg kom hjem efter et par dage og opdagede at mit toalet var begyndt at løbe - desværre - ret kraftigt med vand fra slangen bagpå.
Desværre har jeg et toalet UDEN en pal - håndtag - til at slukke for vandet så jeg kan undgå vandskade indtil en VVSèr kommer.

Har kigget nærmere på den tap der sidder. Den er ikke til en umbraco nøgle. Der er gevind i.
Så der må vel ha siddet en pal - lille sort håndtag - på?

Hvordan FAN for man SÅ slukket for vandet?

Jeg havde en gårdmand på besøg for et par år siden for at ordne at toailettet ikke løb i kummen. Så må han ha fjernet eller glem at sidde palèn på igen

KAN man så overhovdet slukke for vandet?

Der dèr lille ting med gevin i er ikke rund men konisk. Så måske kan man skrue på den?

Jeg er godt nok forvirret....heeeelp....Er det dèn hvor palèn HAR siddet så?

I givet fald, hvad vej skal jeg så dreje? For jeg har kun et ørnenæb og den har allerede ædt lidt af metallet. Tror kun jeg har ET forsøg tilbage.

Peter

hvad kan jeg hjælpe med?
Hey alle på lav-det-selv Jeg kom hjem efter et... Vis hele indlægget
13 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
AHA:-) tror jeg har kringlet den;-)

TROR jeg.

Man kan tage låget af og forhindre den i at tilføre mere vand i cisternen? Så kommer der ikke mere vand fra vand slangen bagi????

Men hvorn fan for jeg lige den til at lade være med at tage mere vand ind uden at fylde den op med grus:-)

Kan ikke skille det gamle lort af.

Nå men gør det KUN hvis det er såen man også kan få den til at lække vand.

Hvis man kan gøre såen hvorn kan det så være at man får vand ud over det hele hvis slangen bagpå går?


hvad kan jeg hjælpe med?
Hej Peter

Det har ikke noget med at være dum at gøre.... Vi har alle noget, vi er gode til, og dette her er bare ikke dig.

Du skriver, at du bor til leje, og så jeg vil kontakte viceværten eller din udlejer, så han kan komme og se på skaden.

Ellers findes der også VVS-firmaet som har døgnvagt.

Håber du får løst dit problem.

Med venlig hilsen

Allan Johansen
-------------------------------------
Sådan kan det gå: http://www.youtube.com/watch?v=KaHm1ecBCgw 
fuck er bare pisser bange for at der pludseligt går rigtig hul på slangen bagved:-(

Ku være så nemt at bare og slukke for vandet, men det kan jeg ikke.

Men tror at hvis jeg åbner for oven og forhindre det i at tage mere vand ind, så burde det da stoppe ik?

Lidt besværligt hvis jeg skal bruge det. Men det bliver jeg nod til indtil Mandag.

Ville nødig udsætte mig selv eller min underbo for vandskade.

hvad kan jeg hjælpe med?
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis