Misbrug af Fords navn ?

Jeg ser at Onkel Harald sælger rundsave mærket med bilfirmaet Fords navn og logo (link).

Med et halvt øje kan man jo se, at det er en billig kinasav, der bare er blevet Fordblå, og har fået deres logo på istedet for at hedde Selekta, Power Tool, Biltema eller noget lignende (eksempel)..

Hvis Ford selv lægger op til at deres hovedprodukt - biler - har samme kvalitet som en kinarundsav med blikudstandset sål og aksel med slør efter en lægte på langs, så kan det ikke undre at amerikansk bilindustri har trange tider.

Man burde næsten for deres egen skyld håbe på, at deres logo er anvendt uretmæssigt.
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej.
Mon ikke Ford bare tager alle de penge de kan skrabe ind. Hvis det er misbrug er jeg sikker på, hele verden vil høre om det


mvh

 varmetossen

Desværre sker det alle steder.. Chevrolet er jo også overgået til Hyundai... og Jeep sælges ved Fiat.. (min Jeep vil IKKE ind på et Fiat-værksted - det uautoriserede er ok.. men ikke Fiat..)
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Skrevet af GardenGirl på 09 aug 2014 00:48
Desværre sker det alle steder.. Chevrolet er jo også overgået til Hyundai... og Jeep sælges ved Fiat.. (min Jeep vil IKKE ind på et Fiat-værksted - det uautoriserede er ok.. men ikke Fiat..)


Er desværre nødt til at korrigere dig

Chevrolet er ikke overtaget af Hyundai - Daewoo derimod er overtaget af Chevrolet.

Det er KIA, der er overtaget af Hyundai.

Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

Sorry - du har ret.. tænkte blot på et "Kina-navn".. :-(
Men min Jeep vil stadigvæk ikke til service ved Fiat.. (Skal dertil siges, at jeg har haft Fiat Ritmo i år ca. 2001.. og der var alt i udstyr, i forhold til alle andre)
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis