Bremsedele til trailer

Hejsa

JEg skal høre om I har et godt bud på hvad bremsebakker og evt. bremsetromler koster til en Variant trailer ?

Samt jeres erfaringer med om en trailer nogensinde har behov for at få skiftet tromler ? eller om bakker ikke er nok (det er en båd trailer) 

 Mvh. Nikolai 

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
kik her

http://jydekrog.dk/category/bremsedele-til-campingvogne-og-trailere-31/
Skrevet af 82Niko på 07 aug 2014 20:23
Hejsa

JEg skal høre om I har et godt bud på hvad bremsebakker og evt. bremsetromler koster til en Variant trailer ?

Samt jeres erfaringer med om en trailer nogensinde har behov for at få skiftet tromler ? eller om bakker ikke er nok (det er en båd trailer) 
Med de få km en trailer normalt kører, har den manglet bremsebelægning i rigtig lang tid, hvis det er nødvendigt at skifte tromlerne. Er de meget medtaget kan de drejes forsigtigt af. Det er dog ikke helt efter bogen men ............  

Med hensyn til bremsedele er det næsten nemmest du aflæser fabrikant/typenummeret på den typeplade der sidder på akslen og googler efter de billigste priser.


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Fedt mange tak for hjælpen

 Mvh. Nikolai 

Det kan stadig lade sig gøre at få uddrevet tromler og få vulkaniseret overstørr. Belægning på bakkerne på et bremse- og koblingsværksted

 

Det kan stadig lade sig gøre at få uddrejet tromler og få vulkaniseret overstørr. Belægning på bakkerne på et bremse- og koblingsværksted

 

Jeg mener min far gav ca 300 for et sæt overstørrelses belægningers incl vlkaniseringen. Så kan være rimelig overkommeligt.....
Tror det der betyder noget er hvordan du bruger traileren... Er den med trommerne under vand når du henter og bringer båden i slæbestedet og er det.salt eller ferskvandsår... Og skyller du den ren. Og adskiller og renser fra tid til anden.

Mvh Njord

MVH Njord
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis