Bygning af små pontoner

Jeg søger et godt råd: Vil bygge 2 små pontoner som hver består af 2gange 2 elementer.
Altså man kobler 2 sammen,af hensyn til transport og vægt.De skal så forbindes med en lille platform som man sidder på.Målene skulle gerne være ca. 2.40m lange og 61 cm bredde.Skal laves af flamingo plader som limes sammen flere lag så man opnår en bæreevne til ca. 120 kg. De skal så beklædes,forstærkes med glasfiber. Eventuelt med tynde plywoodplader som beklædning.Og så skal der være en plade som man kan påspænde en mindre påhængsmotor. Skal blive så let at en mand kan håndtere af og pålæsning.Tænkes brugt til kystnært fiskeri.

prip

Jeg søger et godt råd: Vil bygge 2 små pontoner... Vis hele indlægget
13 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Pramussen
Det er helt rigtigt at man kan undgå opløsning ved at indpakke flamingoen.
Selv bruger jeg metoden når jeg laver engangs forme, laver emnet i flamingo, og pakker det så ind i brun pakketape.

Mvh
Martin

Cand alt. med speciale i det jeg finder spændende.
Tak for gode råd alle sammen. Jeg prøver at sortere imellem forslagene og få det bedste ud af det og vender så tilbage,når projektet engang er "sat i søen"!

prip

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her

Nå! prasmussen.

Er du blevet Kajakfisker?


Kan du drømme det. Kan du også gøre det.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også