Marina 40 hk magnum hjælp til lednings diagram!!

Hej med jer.. Jeg har fået en marina motor i papkasser og har fået samlet den op, men er ikke fiks AMG el...
Derfor har jeg virkelig brug for lidt assistance ..
Har altid lidt min nød til triton marine når der er opstået problemer, men da de ikke eksistere mere ved jeg ikke hvem jeg skal kontakte..., så jeg ville lige prøve her inde...
Håber at få et hjælpsomt råd.....
Hilsen Anders ....
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej og velkommen på siden

Hvad er det du er i tvivl om ?
Er den med fjernbetjeningsbox ? 

mvh jens
Tak skal du have.
Den er med fjernkontrol...
Mit problem er , hvordan ledningerne skal tilsluttes på motoren, der er nogle ledninger inde i cpi boxen som jeg ikke kvinde modparten til , og så de ledninger som er til overs på kablet fra gas regulatoren ved håndtaget og inde på motoren....
Der er trim på motoren.... Stator tændspoler er helt nye, men ingen gnist overhoved.., jeg tænker at noget er galt....
Jeg tænker at du har en kill switch der driller dig!:-)
prøv at google "marina 40 hp magnum wiring diagram" der burde komme masser af hits. Alternativt kan du prøve at se inde på maxrules.com men kan ikke huske om de har ret meget info på marina!? Ellers plejer de forskellige farvekode på ledningerne at følge fabrikatet, så kan man finde et diagram på en lignende motor i ca samme årgang, så kan man være rimelig sikker på at farvekoderne på ledningerne går igen....
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis