nogen der kender tilcombimaskine fra powercraft?

hej

Jeg har en combimaskine mærket powercraft på hånden - jeg vil høre om nogen her har erfaring med denne.

 i 1 Combi maskine, 1600 W, afretter/tykkelseshøvl m./rundsav, Powercraft (ubrugt / usamlet)



mvh Søren

Skh
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Fik for år tilbage foræret en powercraft borhammer. Den kan da godt slå lidt, men det tog ikke lang tid, før den kammede over i den roterende bevægelse. Så alt i alt ikke meget bevendt. 
Er det til lejlighedsvis hobbybrug, er det måske nok en prisbillig og tilstrækkelig løsning, hvis du er forberedt på at "tolerancerne" ikke er de mindste og holdbarheden overskuelig.
Har ikke selv erfaring med denne.

Bed sælger om at få lov til at pakke ud osv. for at høre og se hvordan den er,

med en kombimaskine må du regne med mange omstillinger.

Det kan du bedst selv undersøge, ved at høre maskinen i gang og undersøg
lejer ved at holde en liste mod lejerne (en' ad gangen) og hold listen mod øret
så virker listen som et læge-stettoskob.

Har selv erfaret at en' for lille maskine bliver man træt af i længden, og noget større
er ønskeligt.

Men hvis prisen er ok er der vel ikke noget i vejen for at købe en sådan, afhængigt af
dine arbejds opgaver.

Men powercraft er generelt billigt og dermed også ringe, jeg har flere af dette mærke
men er ikke imponeret over kvaliteten. selvfølgelig min egnen mening.

Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
Lige den kombimaskine kender jeg ikke, men har haft fornøjelsen og aflive adskillige af deres store vinkelslibere på garantien med arbejde jeg ikke nænnede og sætte min gode gamle blå Bosch på. Har ligeledes et par 550 wats trinløse boremaskiner der stadig lever fint efter en 8-10 års arbejde. De har dog fået ny ledning begge da plasticen/gummiet, eller hvad det er, virkede som en magnet på mus der troede de kan leve af stadset.  Og endelig står der også en simpel kapsav (kun op og ned) på værkstedet, der stadig er i hopla 10-12 år efter købet. Men det er jo forholdsvis simple maskiner. Havde jeg brug for en sådanne kombimaskine, tro jeg nok jeg se om der ikke fandtes noget bedre. Det skal lige indskydes, jeg ikke aner hvad maskinen koster og derved har problemer med og drage en ordentelig sammenligning. 

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
den er til salg på en auktion og er oppe i 1200,. kr.

Skh
Nå ja så kan mit råd jo ikke bruges, med at pakke ud osv.

Kan du ikke finde samme model på "nettet" og se hvilke specifikationer der er på den,
pris osv.

På den måde har du et sammenlignings grundlag.

Ellers alternativt kan du måske med fordel finde noget godt, på f.eks. GG eller DBA
ganske vist brugt, måske et andet mærke som har ord for at være godt.

Det er selvfølgelig helt op til dig hvad du gør, men bare et velment råd.

Lad os høre hvad det ender med. 

Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis