Mangler 4 gange USB 50 meter fra computer.

Hejsa computer nørder.

Haves, Windows computer med Ethernet forbindelse samt WiFi. 

Mangler tilslutning til hele 4 USB porte 50 meter fra computer og Ethernet. USB portene skal bruges til og styre noget elektronik samt styre/tømme to digitale kamera'er. Opstillingen skal virke på nøjagtig samme måde overfor diverse softwarer som hvis USB stikkene blev sat direkte i computeren. Fra de to kameraer kører der billeder "hele" tiden så der skal gerne være en "smule" hul i gennem fra opstillingen.

HOW TO DO den opstilling, meget gerne så den er til og betale sig fra ???   

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
søg på USB extender.
eks http://www.av-cables.dk/usb-extender/?gclid=CNq7kfSL_L8CFWfqcgodSQsA1w

jeg har ingen erfaring med produkterne eller butikken.
Skrevet af kimcarlsen på 05 aug 2014 14:06
søg på USB extender.
eks http://www.av-cables.dk/usb-extender/?gclid=CNq7kfSL_L8CFWfqcgodSQsA1w

jeg har ingen erfaring med produkterne eller butikken.
Produkterne fra firmaet plejer nu og være ydemærket.  

Der syntes og være en enhed til hele 3700 kr, der måske kan bruges hvis jeg vil undgå og trække 4*Ethernet's kabel ud. Går og lurer på og kunne nywes med det 1*Ethernet kabel og noget isenkram til fordeling ude ved forbrugsstedet uden det store ved computeren. 

PS. Glemte og melde ud at jeg ikke kan nøjes med USB under version 2.2.


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Prøv 2 af disse en ved computer og en hvor du har brug for ekstra net ZYXEL PLA4231 MINI POWERLINE 500 MBPS WIRELESS N300 EXTENDER. Fungerer fint hos mig. Søg på pricerunner eller lignende ca 600 kr plus ekstra usbstik
Skrevet af jdedenroth på 05 aug 2014 15:34
Prøv 2 af disse en ved computer og en hvor du har brug for ekstra net ZYXEL PLA4231 MINI POWERLINE 500 MBPS WIRELESS N300 EXTENDER. Fungerer fint hos mig. Søg på pricerunner eller lignende ca 600 kr plus ekstra usbstik
Jo tak. Kender godt de to typer. Problemet er dog ikke og få mit Ethernet ud til hvor jeg skal bruge de fire USB porte. Problemet er og finde en Ethernet til USB converter der kan køre stabilt sammen med USB grejerne, så computeren "ser" de tilsluttede ting som om de var "pløkket" direkte i computerens USB stik.




Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis