Web shop...... Hvad er der af færdige setup's??

Hej med jer.

Jeg har en lille ide om at lave en webshop med nogle forholdsvis få enkle produkter.
Og så vil jeg jo gerne have et færdigt webshop setup hvor man blot skal ligge txter, bileder osv ind, og så ellers er forholdsvis køreklar.

Der findes sikkert en del af disse, men da det er få produkter det drejer sig om vil jeg gerne have et enkelt koncept og naturligvis ikke alt for dyrt...

Er der nogen her på siden der kender til noget i denne genre??

På forhånd TAK :-)

Njord

MVH Njord
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
http://wordpress.org/
Hej Njord

Hvad er alt for dyrt? Og skal du have mulighed for betaling med f.eks. Dankort?

Dandomain har nogle løsninger som starter ved 199 kr. pr. mdr.

Med venlig hilsen

Allan Johansen
-------------------------------------
Sådan kan det gå: http://www.youtube.com/watch?v=KaHm1ecBCgw 
Det billigste er at bruge et opensource shopsystem som f.eks Prestashop, Magento, Wordpress, Redshop til Joomla og lign. Til ethvert shopsystem skal du have et betalingsmodul, også kaldet betalingsgateway, og der er epay en god løsning, men der findes mange forskellige derude. De fleste hjælper dig også i gang med at få en betalingsaftale med Nets.
Det eneste du nu mangler er et domæne og en webserver du kan installere alle elementerne på, og så er du i luften.

Den nemmeste løsning er at vælge "lejet" løsning ved f.eks Scannet eller lign. Der kan du klikke dig ind på et design, sætte tekster på og oprette sider. 
De hjælper somregel også med indløsningsaftalen og andre ting så du kommer nemt og hurtigt fra start. 

Hvis du selv kan jonglere lidt med tingene er du kørende for omkring 5000 kr, og det er helt klart betalingsaftalen der trækker op i det beløb.

Webhoteller:
unoeuro
one.com
surftown
wannafind

Betalingsgateways:
epay
quickpay
dandomain
danhost
konxion

Webshopsystemer opensource:
Magento
Redshop på joomla
virtuelmarkt på joomla
woocommerce på wordpress
Prestashop

Webshopsystemer der ikke er opensource:
Dandomain
Scannet
Smartweb
shoporama

Bare lige for at nævne nogle løsninger

Jeg kan anbefale SmartWeb.dk

Det er forholdsvist let at gå til. En Wordpress med wocommerce på, er pænt teknisk svær at komme i gang med, men som andre skriver, er det den billigste løsning i længden.

Du kan envt opslå opgaven på Amino.dk under freelancer, der kan du få det lavet biilligt.

Bixer pt med en informativ guide til mobilt bredbånd. Den skulle gerne gå hen og blive så god, at de besøgende rent faktisk kan bruge den til noget - Se den eventuelt her: www.Mobil-bredbaand-guide.dk

Jeg vil klart anbefale dig WordPress sammen med WooCommerce. Det er super nemt at sætte op, men er samtidig også rigtig fleksibelt, så du kan få en shop der ikke bare ligner alle andres.

På NemProgrammering.dk har vi en række videoer om både WordPress generelt og også om WooCommerce shop pluginet. 

Se evt. her: Webshop med WordPress

Generelt så synes jeg du skal få det lavet i et ordentligt CMS som f.eks WP, Magento eller Prestashop. Det bliver du gladest for i længden, da du ikke vil være begrænset på funktionaliteter (som du f.eks vil opleve hos Wix)

Mvh.

Annonce

Jeg er enig med Stiver, vi har en webshop i WOOcommerce også med gør det selv tegninger til folde-op senge, og den er lavet meget hurtigt og let uden for meget hjælp: murphybedhq..

Jeg er helt pjattet med www.squarespace.com - helt fantastisk smukke sider på samtlige platforme, dvs alt fra desktops til mobiltelefoner.

Langsomt er smidigt og smidigt er hurtigt
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis