Der er flere ting som er svære at klare.
1. At lave et L, uden en samling, kræver et meget stort stykke "glas" i et stykke, og det er meget svært at på plads.
2. Kant lister kunne være sådan nogen der bruges på vinduer, som er T formede, de kan så trykkes på plads efterfølgende i en rille, men det kræver at du har fastgjort dit "glas" først. (altså en slags dæk liste).
3. Led strips kræver vist ikke meget luft, men det gør deres trafo og driver til gengæld, og de skal være tilgængelige (da de sikkert går itu før led'erne).
4. En RA værdi skal i et køkken være over 90, ellers vil din bøf se syg ud, og dine grønsager ligne noget du burde smide ud
Så jeg tror at du vil få svært ved at "nøjes" med denne belysning, da Led, godt nok er kraftige, men ikke så kraftige, og slet ikke hvis du "dæmper" dem bag en matteret plade (noget andet er, at jeg tror du vil kunne se de enkelte led som pletter gennem pladen). Jeg ville nok hellere kikke på halogener( de har dog begrænsninger mht varme og spredning) eller traditionelle lysstofarmaturer, med nogle gode HF spoler.
Jeg har lavet et loft på vores wc, med en led lysslange (godt nok er den skjult) og den giver i ihvertfald ikke nok lys.