udendørs spa

Hej alle sammen

Jeg er ved at anlægge ny have, og kunne godt tænke mig et udendørsspa. Har kigge forskellige steder på nettet - er for nærring for at købe et rigtigt til 20 tkr. plus og synes ikke helt at de oppustlige kan skabe den rette stemning. Der er ingen billige på DBA eller Gul og gratis, men der en riglige indendørs spa bade, for dem vil folk gerne af med.

Mig spørgsmål er : Kan man bruge en indendørs ude i haven ?? og hvad skal man gøre ved det for at det er optimalt ( Her tænker jeg på overdækning, isolering, lave et isoleret kontrolboks til pumpe osv. )

Håber i kan hjælpe en nærrig jyde
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg ved ikke en dyt om spa bade, men spørg dig selv om følgende:

Vil pumper, elektronik og andre tekniske installationer kunne klare minus 30 grader ?

Det hjælper jo ikke at isolere, med mindre du tilfører varme.. i dit hus bliver der jo også frostvejr indendøre, hvis du ikke fyrer, selvom det er isoleret.

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Det er vist meget meget længe siden at vi har haft minus 30 i Danmark
Alt grej skal kunne klare lidt mere end det almindelige 
Man tester jo alting til ekstremer

Og nu har vi haft 2 børne vintre, men før det havde vi et par slemme af slagsen, måske ikke minus 30, men vi målte da 18 grader under, og hvis man så regner vindfaktoren  

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
ØH nåe ja, ved stationære kraner skal viren kunne belastes med 5 gange den vægt den må hejse.
Det her er jo LDS, såååh for en plovmand og lidt gåpåmod: link
Den er fed, men mangler måske lidt finesse. Hvad siger i til at sætte et indendørs op udendørs, også flytte pumpe samt elektronik i et frostsikretrum ?
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis