Hunden har spist min bil

Hej herinde

Som overskriften antyder har jeg været så letsidig, at lade min hund ligge ved passagersædet og nu har den spist ledningerne under sædet og jeg mener ALLE ledningerne. 
Bilen melder ingen fejl eller opføre sig mærkeligt, men tvivler på at airbag virker .
Mit spørgsmål er nu, kan jeg bare rippe en gammel forlængerledning og så komme igang med nogle kronmuffer, eller er der noget med modstand igennem ledninger og muffer, som jeg skal tage højde for?

Bilen er en Skoda Citigo

Håber nogen kan hjælpe, så kærestens liv igen kan være sikret 

Lars A
Hej herinde Som overskriften antyder har jeg... Vis hele indlægget
16 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af PeterR på 03 aug 2014 16:28
Ok, det "piveri" har jeg hørt fra en anden mekaniker. Jeg aner ikke hvad sådan noget koster, er selv glad for at jeg kan udlæse mine fejl via "hobby" elektronik.

Tak for info.
Hej Peter R.

Hvad er det du bruger til at udlæse med? Er det noget vi andre kan få fat i? Jeg er stadig
 ude efter noget som kan udlæse min Polo.

Ps Er ledninger til airbag ikke normalt mærkede så man ikke er i tvivl om at det er dem?

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
Til VAG biler kommer du ikke uden om vcds testeren, købes ved netech.dk
Den kan næsten alt på vw/audi/seat/Skoda osv.
brugeren bare skal hen i gruppen med dem der ikke lukker pænt af for sine tråde.

Den tog jeg lidt til mig!!
Var der ikke en gang, hvor man kunne finde tilbage til de tråde, man selv havde startet?
Jeg er nemlig ikke sikker på, at jeg altid får afsluttet disse tråde, hvilket jeg skammer mig over.

Med venlig hilsen
ktm

Jamen det kan du da sagtens Kmt. du klikker blot på mine indlæg ( dine ) øverst på siden, ved siden af ulæst og ubesvarede.
Jo jo, men det er jo alle indlæg, ikke kun tråde jeg har startet.
Det er en kende uoverskueligt at bladre alle disse indlæg igennem, for at finde, hvilke tråde jeg måtte have begyndt på.

Med venlig hilsen
ktm

Jo jo, men det er jo alle indlæg, ikke kun tråde jeg har startet.
Det er en kende uoverskueligt at bladre alle disse indlæg igennem, for at finde, hvilke tråde jeg måtte have begyndt på.

Med venlig hilsen
ktm

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis