Hvilken liste til dørkam

Hej

Jeg har lige været nede og svigerforældrene og sætte fejelister på i en entré. Ved selve dørene havde de haft fejelister på før også og ville gerne have dem på igen. Det fik de så på alle dørtrinene bortset fra et. Der var dørtrinet nemlig så højt, at det stort set er umuligt at skyde et søm i. De sagde også de havde haft problemer med det faldt af før. 

Derfor vil jeg gerne høre jeres mening inden jeg sætter noget på.. Syntes i, at jeg skal vælge en anden liste og sætte på. Altså en som er højere, eller bør jeg finde en løsning så det bliver fejelister ligesom alle de andre døre. Altså så det bliver ens. Og i så fald, hvad kunne være en god løsning på at sætte den fast. Noget montagelim eller lign. Der er kun nogle få millimeter hvor toppen af fejelisten rør dørtrinet. Jeg tilføjer et billede så i kan se det.

Jeg vil jo gerne gøre det korrekte så det er ordentligt. Skal jo nødig i "bad standing" hos svigerfamilien ..

Håber i kan hjælpe. (Ved ikke lige hvorfor den absolut vil vende billedet på hovedet. 


4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvad er der under bundstykket? Hvis der bare er luft, kan du jo lime en liste ind, så du har noget at sømme fejelisten fast til.
afhængigt af hvordan det vil se ud med en højere liste så jeg til en højere liste, ellers er det jo forholdsvis nemt at limke en lille træklods under dørtrinnet og montere fejelisten derpå.

med hensyn til at dine billeder vender på hovedet så kan jeg da anbefale dig at vende dit kamera 180 grader rundt for så vil dine billeder ikke vende på hovedet når du uploade dem. med andre ord det er dig der vender dit kamera på hovedet, og så vil dine billeder so selv. også vende på hovedet ikke sandt tihi :-)
Ok. tusind tak for svarene.. Jeg tror det bliver et par klodser eller lign. under og en fejeliste. De vil meget gerne have de samme på lyder det til. Så det bliver nok løsningen. :-)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis