Cafe`sæt

Hej.
Jeg har et Cafe`  sæt som består af et bord og to stole stående hjemme i haven , hvor foden på bordet er fuld af kalkpletter og fuldstædig mat.
Jeg har prøvet med autosol , og det kan også lade sig gøre men , det tager en helt sommer før man er færdig.

Er der en mere effektiv måde at få sådan noget af på?
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg havde det tilsvarrende problem med et understel til et bord i noget forkromet "blik" så forkromingen begyndte at skalle af.
Jeg besluttede at give det en tur med vinkelsliberen (skrubskive) og hælde en gang Hammerlak ud over det, og resultatet blev rimeligt pænt, omend noget langt fra det oprindelige bord.  

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
tror du ikke man kan gøre det med en dremel med en poleringspude på?
Jo sikkert, hvis det er aluminium, kan det jo pudses op, så det skinner som sølv, men det kræver lidt arbejde.
Jeg har pudset alu op med slipol på en kludebørste i boremaskinen, det sviner forfærdeligt, men det virker 

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Hvis det er aluminium, er det sikkert lakeret. Der hvor det bliver mat og korroderer, er dér hvor lakken er sprunget. I så fald skal du have lakken af for at polere det effektivt. Men det er svært at sige uden et billede af det.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis