Isolering af tag (pap) og facade(puds) - hvor får jeg de gode priser?

Jeg skal igang med en større overhaling af huset.

Bla. skal jeg have efterisoleret tag og facade. Jeg er stadig i tvivl om hvorvidt jeg selv skal lave arbejdet eller få håndværkere på - jeg har både tid og lyst, men ved ikke hvor jeg lægger kræfterne bedst.

I disse overvejelser om håndværkere eller ej er det interessant at finde ud af hvad jeg kan få materialerne for - og her syntes jeg det bliver svært.
Jeg kan finde en masse leverandører på nettet men ingen steder bliver priser nævnt.

Så - hvor finder jeg de billigste priser på materialerne?

Reelle bud på hvad en facadeisolering (200mm + puds) skal koste at få lavet er absolut velkomne!

Tagisolering bliver nok ca. 23cm, såvidt jeg kan forstå energiudregningen.

Endeligt - anbefalinger/advarsler mod de forskellige producenter er kærkomne!
Jeg skal igang med en større overhaling af huset.... Vis hele indlægget
14 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
klamp, godt hørt de tilbyder nogle overraskende rabatter procent vis, til erhvervsdrivende, men nu er trådstarter ikke erhvervsdrivende (går jeg ud fra) og dit næste problem er så at halvdelen af bauhaus personale er ungarbejder som har det som studiejob og ikke aner noget som helst om de produkter de sælger, undskylder hvis jeg generalisere, men det er min klare opfattelse og også hvad jeg høre fra andre erhvervsdrivende der har forsøgt sig med bauhaus
der er ikke noget i vejen for en privat kan få en erhvervskonto. Det er en misforstået opfattelse.
ja de bruger mange unge uden den store kendskab til produkterne, men det gør de nu også i xl, hvis man ikke lige bruger deres prof afd. Der er penge at spare i Bauhaus, hvis man holder dem op på tilbud fra f.eks xl.

100% klamp

Bauhaus er kommet med en pris: 101.500 kr,-
Jeg har ikke forhandlet % er endnu, men udgangspunktet er 10% nævnte de. Jeg regner/håber da med at jeg kan få en bedre aftale - jeg skal have materialer for 3-500.000 førend jeg er færdig.

Jeg mangler at få en snak med boligenergi.nu - det ser lovende ud. tak for linket!

Men ellers ser pt. ud til at polakken, bogstavligt talt, vil give mig 15.000kr for at få lov at montere det (rockwool)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis