brug for hurtig hjælp - brændeovn - hvad er det røde/orange snask

Hej

Er ved at købe sommerhus, men jeg kunne godt tænke at vide hvad det orange snask øverst på røret (lige under gennemføringen i loftet) kan være?

Min første tanke var rust, men stedet og det at det er lidt klumpet, gør mig noget i tvivl!! Det er som om det er noget som "løber lidt"!

Nogen bud? Hurtigt svar værdsættes.



Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Tja og e. Nu er det jo just ikke et nærbillede du leverer, men tør godt våge det ene ywe og sige rust der er fremkommet af indtrængende vand efter weekendens regnskyl.

Hvorfor haster det så meget ???

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Tak for buddet.

Billedet er fra før regnskyllet. Beklager billedet ikke er tydligere. Min tanke var også rust, men det er lidt for klumpet/tykt (klatter på ca. en cm i tykkelse) til at jeg er overbevist.

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Skrevet af cmortensen på 29 jul 2014 13:25
Tak for buddet.

Så meget haster det heller ikke :-) Overvejer at få fagmand til at kigge på det inden endelig køb.

Billedet er fra før regnskyllet. Beklager billedet ikke er tydligere. Min tanke var også rust, men det er lidt for klumpet/tykt (klatter på ca. en cm i tykkelse) til at jeg er overbevist.

Det behøver du vist ikke være i tvivl om, det er gravrust som vi plejer og kalde det når det "bobler".   


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
okay - det kendte jeg ikke, tak for din hjælp :-)
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Tror også det er rust.
Op på taget og se om skorstenen er inddækket korrekt. Tjek især om regnkraven dækker ordentligt.
Ok - tak for svar til jer begge.
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis