Halmloft.

Nå ja, vi kommer jo vidt omkring her på LDS, så hvorfor ikke???

Hvem hyler man på, hvis der skal tømmes et gammelt halmloft - altså fuldt
 af gammelt halm.

Den med tændstikken stryger vi, det faldt ikke i god jord.

Jeg tror "gulvet" er temmeligt mørt og ormstukken.

Sniffer  
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Gammel halm er vist ikke i nogen særlig høj kurs, så der er næppe nogen, der vil afhente for halmens værdi

Hvis der er nogle, der samler halm efter mejetærsker til varmeværker, kan du måske lokke dem til at presse det, hvis du får det ud påjorden, så de kan komme til.
Lige nu vil det nok anses som værende politisk ukorrekt at brænde det af!

Med venlig hilsen
ktm

Fræs det ned, eller afvendt næste gang heksene skal til Bloksbjerg. 

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.

Ktm - jeg ved godt, det er værdiløst. Spørgsmålet er mere, hvor man kan komme af
med det, gratis eller det koster.

Sådan lige med, at få det ud på jorden-------det er  i en by, så der er ikke plads.

Nitter - se nu ved vi jo, at der ikke findes dumme spørgsmål - kun dumm......host..host.

Sniffer  
Skrevet af Sniffer på 27 jul 2014 00:23

Sådan lige med, at få det ud på jorden-------det er  i en by, så der er ikke plads.

Nitter - se nu ved vi jo, at der ikke findes dumme spørgsmål - kun dumm......host..host.

Ja tænke tænke ikke, før man sender et spørgsmål af sted.     

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Skrevet af Sniffer på 27 jul 2014 00:23

...Spørgsmålet er mere, hvor man kan komme af
med det, gratis eller det koster.
..

Men mindre der er en festivalteltplads lige i nærheden, der er ved at drukne i mudder, eller et cirkus, der akut mangler halm skal du næppe forestille dig du kan komme af med det gratis.
 Lav en aftale med en landmand, der kan hente og sprede det på marken til nedpløjning. Han gør det jo næppe gratis, men tager næppe heller mere for det end hvis du lejer en 3x34 og kører det over på genbrugsstationen :-)
Annonce
Lars ON - kan man aflevere på genbrugen??? Det er jo ret meget -
nok flere containerfulde (de store forståes)

Nåee, så kommer vi hen til, at man kan leje en container og proppe det i.

Der er bortskaffelsen vel med i prisen.

Sniffer  
Sæt en annonce i det lokale blad og spørg om der ikke er en omegnen, der kunne bruge det i halmfyret. Det kunne være at de hentede gratis. Havde du boet på Bornholm, så skulle jeg skaffe de første 5 aftagere, som havde hentet gratis
Allerede her er jeg da blevet klogere på hvordan - nyttig viden jeg gir' videre til "halmmanden"

Takker for alle svarene.

Sniffer  
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis