Hvad har jeg fundet i jorden???

Er i gang med at lægge kanttråden til min nye robotplæneklipper da pløkkerne støder på
 noget hårdt under jorden, en plan flade. graver et hul og ser der ligger hvad der ligner er
Fliser 20 cm under jorden(10 cm der hvor grunden er lavest) Hvorfor gør der det, det er
et område på ca. 80x200 cm.

Og nu må i ikke sige at det er sådan noget man lagde oven på olietanke i gamle dage(1965)
da jeg ved der muligvis ligger en gammel(tømt og forseglet naturligvis) olietank på grunden.

jeg har sat nogen pinde på billet så i kan se et omsnit.










Er i gang med at lægge kanttråden til min nye... Vis hele indlægget
13 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

Skrevet af uldal på 27 jul 2014 15:41
Det kunne være bunden af en trappe o p til den ret porøse terrasse du har. Måske den tidl ejer har haft en nedgang til haven

Tja måske. Men der er en trappe til den terrasse på den anden side som ser ud som om den er gammel. Den er lige så "porøs" som resten af terrassen :-)
Mit bedste gæt er, at der ligger en gammel oldemor begravet under fliserne.
Da vi overtog ejendommen her, var der mange i nabolaget, der mente at den gamle bedstemor var begravet under gulvet på en udestue. Det har vi ikke kunnet lide at efterforske.

Med venlig hilsen
ktm

 

Herligt med alle de mere eller mindre fantasifulde forslag her på LDS.

Jeg har været ude for - da jeg gravede ud til en tilbygning og troede at nu var jeg nede - så kom der lige en halv meter muldjord, der også skulle væk....... så det blev en sokkel på 1,5m. Heldigvis var formålet med mulden ( sandsynligvis )  ikke at der var en bedstemor eller andet, der skulle formuldes

Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis